30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Var på Coop och handlade för nästan 2000 idag. Vagnen var ganska full... Såklart blir det avstämning ! Som tur var fanns det en typ av avstämn
Var på Coop och handlade för nästan 2000 idag. Vagnen var ganska full... Såklart blir det avstämning ! Som tur var fanns det en typ av avstämn
Avstämning där kassörskan blippar 10 random varor och kollar att de är med. Ensam med två barn, varav ett höll på att somna blev jag såklart superglad! Tänk så lite det krävs för att göra en tvåbarnsmamma lycklig
Sist jag fick avstämning hade jag köpt en Loka . Min kompis sa att hon brukar säga: Varsågoda, jag tar hand om barnen så fixar ni detta
Kom på att jag glömt gratulera och välkomna Kotten, välkommen hit!
Cissi: Det har sina baksidor att vara kulturell
Lady: Min sjukgymnast kunde genom några enkla tester säga att det inte var fogarna utan ryggen som spökade under andra graviditeten... Men du kanske har koll själv på det? Eller minns jag fel?
Lena: Jag tycker det lugnat sig med mellanblödningar och även humöret sista månaden. Satte in den i mitten av februari 2011 så min kropp kanske bara är segare än instruktionsboken?
Välkommen här med Liro, jag blev också lite vilsen innan jag kom på att det var i 1-3årstråden vi setts. Hoppas du kommer trivas här hos 30+gänget!
Hur funkar menskopp? Hur långt in sätter man dem? Känns som jag skulle hamna i Barbas sits dock . Har inte haft någon blödning alls denna mån, hoppas det fortsätter så! (hormonspiral)
Assar: Fult av henne att smyga så
Liro: Precis som Milla säger så får man hjälp med allt här, från amning till mat till sjukdomar, till IT-problem, till korrekturläsning av skolprojekt Är det inte fantastiskt? Jag har säkert glömt nåt, jo vi har flera HR-proffs och FK-proffs med...