• M73

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

ja, det där med bilplats blir spännande. I min bil kan man knö in tre stolar i rad där bak med skohorn så jag tror att det kommer att bli H i mitten o syskonen på var sida (eftersom H är den som borde ha vett på att inte bråka med bebisen) Har försökt kolla vad det skulle kosta att ta bort krockkudden fram i min men min verkstad ville inte ge sig på det utan gav mig nummret till ett annat ställe..
    Tycker egentligen att det är bra att ha bebis bak så man måste stanna o fixa o inte luras att tro att man kan hålla på med nappar o allt under körning... 

• M73

Lycka til Barba (om jag nu glömmer säga det sedan) 

Märks att den här bebisen börjar bli stor, kommer åt att sätta obehagligt hårda kickar på olämpliga ställen o jag är öm i magen efter framfarten... Å andra sidan blir jag hyst3eisk om jag inte känner hen så det går inte att få mig nöjd... Börjar längta efter att ha bebis på utsidan istället nu... 

• M73

Jaha, då var vi på förvärksstadiet... vaknade fyra inatt av onda förvärkar o det tog lång tid innan jag kunde somna om. Sa till sambon att jag kommer att bli underbar att umgås med om det fortsätter så här... hoppas min bokade TENS dyker upp snart också
    V 37 nu så lite till kan jag kånka runt på henom men nu börjar jag tycka att det vore mer praktiskt att ha bebisen på utsidan... 

• M73

Billabong; det kan nog hålla på att förvärka ett tag till...  
    igår ringde jag o efterlyste TENSen jag bokat men då hittade hon ingen beställning,hon skulle fixa så det skickades ut en, förhoppningsvis dyker den upp imorgon eller på torsdag . får jag den känner jag mig lite mer redo men jag har inte haft känslan av att det här blir ett majbarn 

• M73

Lycka till idag Barba!

Chiqita; med vanliga p-piller är det väl så att du bestämmer en dag o bara börjar ta om du inte börjar vid mens men att det tar ett tag innan du har skydd då (medan att om man börjar vid mens har du skydd direkt)

inatt har jag sovit utan mkt förvärkar o kisspauser. Skönt men naturligtvis blir jag nojig för att jag inte har ont då? Herregud vad trött jag blir på mig emellanåt 

• M73

Hade överdjävliga eftervärkar efter T så det kan vara bra att ladda med värktabletter,

soffan är min vän! Jag kommer att växa fast här! Speciellt i den här värmen... Har kommit in i det där stadiet när jag är hungrig hela tiden med... Tycker nog att det kan bli dags för leverans snart! 

• M73

Firren; ja, det är märkligt hur sliten min ända av soffan blivit? Måste vara hunden som smygsover där på nätterna? Är samma för mig att jag inte varit så hungrig den här graviditeten - förrän förra helgen då det bara smällde till o jag stod i skafferiet o desperat letade efter en burk med makrilfilé i tomatsås klockan tio på kvällen..  
    Var o handlade idag för att slippa göra det med banen i sällskap men det är rätt irriterande att behöva stå o stånka vid kundvagnen när man får förvärkar av att lyft i en påse mjöl. 

• M73

H låg i säte rätt länge o det var inte en chans i hvete att jag skulle kunna stå på huvudet (eftersom jag inte kan göra det ogravid ens) men jag låg i soffan med fötterna upp o huvudet ner på golvet... hon vände sig faktiskt godvilligt innan vi fick bokat vändningsförsök

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8