Sara: Oj
! Vilken skräckupplevelse! Vad skönt att han mår bättre nu. Hoppas att det trots allt är en "mild" form av allergi/överkänslighet, och att den växer bort. Skönt att ni hade så nära till sjukhuset också.
Ego: Satt igår kväll med höstens schema till förskolan. Jag har ju fått ett fritidspedagogvikariat i grannstaden på 75%. Jätteskönt eftersom det skulle ge barnan ganska korta dagar på förskolan - trodde jag. När jag fick mitt schema ser jag att jag slutar 17.00
varje dag tre av sex veckor, och slutar 16.30 alla dagar utom fredag de andra tre
! Jag börjar sent på dagarna vissa dagar, men eftersom det är smartast att lämna innan lunch även de dagarna (de sover ju direkt efter lunch på förskolan) så kommer killarna att gå 39,5 timmar eller 38 timmar per vecka
. Känns verkligen inte bra - speciellt som det blir dagar som slutar 17.30 fyra dagar i tre av sex veckor (de har lagt schemat så att jag slutar 17 vecka 1,3 och 4 av 6) Jag söker verkligen andra jobb just nu, även om jag var så glad över det här jobbet när jag fick det eftersom arbetskamrater och klimat verkar så bra
.