Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Mosing skrev 2014-10-06 10:22:34 följande:

Anceka, det är Södra BB som var fullt. På SÖS fanns det ngr rum lediga såg hon. Hoppas det går bra för dig på UL!

Men nu kan de ta emot mig på fl iaf Ska vänta lite till, vila och försöka äta, sen åker vi in. Jag frågade om vi kunde få komma in för en koll men bm tyckte jag skulle avvakta lite till och sen komma in och föda i stället Inte mig emot!

Vi5, jag har sovit rätt mkt och slumrat till och från hela morgonen/fm.

Tack för pepp allihop, får se hur detta slutar

Hoppas verkligen att det är på riktigt den här gången, så jobbigt med luriga förvärkar!
  • Gladhannapanna
    Anceka m D skrev 2014-10-08 08:03:45 följande:

Äckelvarning, men nu kom slemproppen. Behöver ju inte betyda något nära förestående men hoppas kan man! Förra gången gick vattnet typ 4 timmar senare.

Håller tummarna för att samma sak händer den här gången!
  • Gladhannapanna
    Anceka m D skrev 2014-10-09 08:12:09 följande:

God morgon tjejer! Lillasyster bestämde sig för att göra entré med buller och bång igår. Kl 21 startade värkarna, kl 23.08 stod vi utanför förlossningen med första krystvärken och kl 23.19 var hon ute! Alla mår bra och ev åker vi hem redan i eftermiddag.

WOW!!!!! Stort grattis!
  • Gladhannapanna
    nr2 skrev 2014-10-11 15:52:50 följande:

Är så ledsen nu! Ligger inlagd på sjukhuset sen igår och kommer inte hem från kanske tidigast imorgon, kom in med över 40 graders feber och hög infektion i kroppen och svår smärta i brösten, får nu antibiotika intravenöst och prover tas titt som tätt.

Trodde verkligen amningen skulle fungera denna gången men det verkar lika kört som med dottern, antar att jag inte är gjord för att amma och kommer sluta på studs för jag orkar inte mer. Ingen mår bra av att jag är sjuk och har ont men det är så sorgligt!
    Det var ju så mysigt
    Den lilla tiden det fungerade :(

Åh så tråkigt!!!! Hoppas att du snart mår bättre!
  • Gladhannapanna

Bra att du ringt Vi5! Hoppas att du inte behöver vänta så länge på operation, tänk på att man brukar få lyftförbud så maken MÅSTE ta ansvaret för barnens omsorg, inga ursäkter för då riskerar du återfall!!!!!!

• Gladhannapanna
    nr2 skrev 2014-10-14 20:29:43 följande:

Tack alla för era tankar. Har fått komma hem nu efter lite tjat. Det behövdes verkligen. Inte lika mycket vila men massor av kärlek istället.
    Visade sig att jag hade hög bakterieflora i urinen med. Har ju haft lite ont i magen.
    Men nu äter jag en massa piller och känner att det är på rätt väg. Mjölken har nästan sinat nu dock har jag fortfarande ont i brösten.
    Ska tillbaka och ta infektionsprov på torsdag så får vi se vad det säger.
    Nu vill jag bara bli frisk och må bra!!!

Stackars dig! Men så skönt att äntligen vara hemma!
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8