30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Jag spyr på nästa person som kommer in på mitt rum med en kopp kaffe! Urk!!
Jag spyr på nästa person som kommer in på mitt rum med en kopp kaffe! Urk!!
emmli: Grattis till lilla Juni!! Ett jättefint namn tycker jag också! Min frisörskas son heter det, så det verkar vara ett namn som båda namnen kan bära
Nu måste jag slänga mig i duschen för vi ska till svägerskan med familj på middag och vinprovning (några av oss iaf)
Ha en skön lördag!!
Båda könen kan heta ska det stå. Märks att jag är gravid, helt förvirrad!!
Tessanu: Eller också blir det ett aprilskämt!
Ego: Inskrivning idag. Inte alls så spännande som det var första gången Nu dröjer det många veckor till nästa gång förutom KUB och RUL.
Tessanu: Åh vad spännande detta är!! Undrar om man kan knipa och låta barnet stanna kvar om det verkar bli fel dag! Idas syskon är ju beräknat en vecka efter Idas födelsedag. Vore ju kul om de fick ha varsin födelsedag om man får bestämma
Milla: Har ni varit och tagit allergitester på Lucas för att kolla gluten osv? Hoppas magen håller sig i trim så han slipper jobbiga bajsblöjor
Nu måste jag äta innan jag kollapsar!
Assar: Ja, sin 60-årsfest får hon väl ändå ha va?!
Milla: Låter lovande med bajsblöjorna
Svårt det där att tajma födelsedagarna. Min syrra fyller den 25:e mars och hennes två barn den 16:e och 21:e. Men de slår ihop till ett kalas.
Nu har jag jobbat medan Ida sover. Så fort hon vaknar ska vi ut i solen och njuta och sätta upp lite påskfjädrar på tomten
En liten fråga till er "erfarna". Får ni/har fått ont i nedre delen av magen när ni dammsuger? Jag får rejäl molvärk som nästan känns genom ryggen Får nog be maken ta hand om dammsugningen i fortsättningen
Emster: Jag minns inte riktigt hur det var förra gången, iaf inte så här tidigt. Men det är lite obehagligt när det känns sådär tycker jag. Maken får ta resten av huset tror jag
Sara: Usch för magsjuka! Hoppas ni frisknar till snart!!
Kul att se dig här Björnes! *vinkar* Och tack för gratulationerna. Det är ju inte riktigt offentligt ännu så jag har legat lågt om det på Facebook
Krya på er! Hoppas ni gjort ert för lääänge nu när det gäller bacillerna!
Usch, nu har jag ätit för mycket igen. En pizza till lunch (eller en halv rättare sagt) plus att vi har massor av påskgodis i lunchrummet. Har blivit några vändor dit så nu mår jag riktigt äckligt!! Men det är ju bara mitt eget fel.
Det andra illamåendet verkar ha börjat ge med sig!
Assar: Absolut, det har du helt rätt i Att man aldrig lär sig. Hetsäter tills man nästan spyr!
Pyttis: Vi har också ungefär den arbetsfördelningen, förutom att jag brukar damma. Men igår skulle jag vara duktig tänkte jag. Men det är slut med det nu!