Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

piiiinkcat skrev 2011-01-21 20:25:14 följande:
    Mina auktioner gick upp 240 kr på 4 minuter =)
    lyckost!

mian gick upp förra helgen , lördag morgon 75kr på ALLA,  lördag kväll var de uppe i 300kr^^
    skit bra nu blir man oroligare, dock 2dar kvar men ändå!

vill gärna få up de 300-400kr till  innan avslut..
  • Viktorsmamma
    Toppen9 skrev 2011-01-21 23:40:33 följande:
    Gillar att hon också tar betalt för arbetet hon har lagt på annonsen
    haha ja.

iofs så tar hon 5kr BARA om man vinner flera.
    så man behövde inte betala 5 för varje auktion man vann.

hon hade ju flera saker ja ville ha, och tack vare hennes sätt att uttrycka si budar ingen så överväger att buda så man får hem lite somma kläder för lite och ingenting :D
  • Viktorsmamma
    Qarina skrev 2011-01-22 11:31:11 följande:
    Ni som kan detta,Hur lång tid är bäst för en auktion? "tjänar" man på att ha en auktion ute i 2 veckor el kan det räcka med en vecka? Jag behöver lite pengar till månadsskiftet men å andra sidan vill man ju få ut vad det går för sina kära ägodelar :) vad är era erfarenheter? Spelar det nån roll om slutdag är en vardag el på en helg? Vad tycker ni?
    ja har hadft bäst erfarenhet av 1v. auktioner.

enda anledning till att ja tog 2v. nu va för att få avslut mellan BB och lön. s fler kan handla.

1 v. from idag är bra avslut tror jag.
  • Viktorsmamma
    LitenBlomma skrev 2011-01-22 15:16:04 följande:
    Jag köper nästan aldrig ostrykna kläder, tycker det säger en del om hur noga personen är med kläderna. Tyst
    hah oj.

ska ja va ärlig så äger ja ingen strykbräda äns! har ett gammalt strykjärn min mamma skulle kasta :D

ja är ändå super noga med kläderna fast än de inte stryks.
  • Viktorsmamma
    Sophie81 skrev 2011-01-22 16:29:20 följande:
    BTW såg nu att min ostrukna villervalla mössa är uppe på 105 kr...mkt över förväntatGlad
    oj, va de en grön med stjärnor?
    hade den i minnes men tog bort den då den skulle gå över nypris med frakten. trots att ja gillar den super mycket!

ska istället fråga i min butik om de har några kvar från i våras på lager, dom är aldrig omöjliga att sälja då
  • Viktorsmamma
    LitenBlomma skrev 2011-01-22 18:34:43 följande:
    Äsch då
    Igår t.ex satt min 1 och 2 åring och lekte i badet medans jag stod bredvid och strök vår hög från senaste tvättningen. Ibland står jag och stryker i vardagsrummet medans jag tittar på 21-filmen.
    oj gud de är ja för bekäm och LAT för haha
  • Viktorsmamma
    Flickmamma skrev 2011-01-22 18:50:52 följande:
    hur klarar du vardagen utan ett strykbord?
    hur bra som helst ;-D

nä men vi hade en men när vi flyttade i april var de såååå fullt i lasset så den inte fick plats så vi lämnade den till den vi sålde lägenheten till, vi flyttade 60mil så va inte bara att¨åka tillbaks då^^

vi ska väl skaffa ett nytt skrykjärn och strykbräda men inte nått prio ett.
  • Viktorsmamma
    x karin76 skrev 2011-01-22 19:46:45 följande:
    Konstigt... Har inte alls bra erfarenheter av Villervalla tyvärr, så jag undrar varför de är så poppis på T. Tycker de blir superluddiga i tyget efter bara 1-3 tvättar, och t ex snoddar i shorts/byxor blir "sega" och konstiga direkt. Kanske bara är jag som stör mig på det.? Eller så har jag haft otur med deras plagg.
    ja tycker deras är fina och går bra på tradera.

dock tycker ja att Om man inte stäcker ut tröjan neråt och i armarna så är den hel konstig i formen och då går de inte tillbaks.

men lite luddiga blir de allt!

deras mössor går dock jätte bra på Tradera, fick 93 ink. frakten för en mössa (dock nyskick) de kostar nya 99.

sett de som fått 150-200kr för en beg använt skick av de -10 modellerna med stjärnor på.
  • Viktorsmamma

auktionerna höjts 100kr sen igår vid samma tid, snart 700kr och närmare mitt mål på 1000kr

hoppas de kommer några ikväll och lite ninjor imorgon! =)

Svar på tråden Traderatråden nr 16