Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-07-27 13:42:53 följande:
    Jahapp- nu ska jag ta tur med j ä t  t e högen med kläder som ska fotasKräks
    Funderar allvarligt talat på hur alla dessa kläder har lyckats komma hitDrömmer
    åhh nått som jag kan gilla?? Drömmer
  • Kristyr
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-27 14:25:55 följande:
    Haha så säger min med och skakar på  huvudetGlad

Men samtidigt så tycker han ju om att våra barn har så fina kläder.

Ska bli roligt och se hur det går till hösten när jag börjar jobba och han ska vara hemma. Lite orolig på vilka matchningar det kommer att bli..... kan hända att jag får lägga fram kläder på morgonen till barnen, annars är det nog samma tröjor och byxor som åker fram mest hela tiden.
    Ja sonen hade lite roliga matchningar ibland när man kom hem från jobbet..
    Så fick man låssas att nån hade fläck på kvällen så han skulle ta nya kläder dagen efter och inte använda samma flera dagar i rad.. Tungan ute
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-07-27 14:48:44 följande:
    Säkert! Nästan enbart danskt
    åh la la la..
  • Kristyr
    AnnaFreja skrev 2010-07-28 09:49:03 följande:
    Kristyr skrev 2010-07-27 23:25:41 följande:
    gör man så här? Sätter på lappar på ett beg. plagg?

www.tradera.com/BODY-MED-STJARNOR-FRAN-MOLO-S...
    Tycker det är mycket märkligt. Känns lite vilseledande på nått vis, men hon är ju ärlig med att den är begagnad.
    Men det är lite smått fult iaf... tur att man läser beskrivning noga..
  • Kristyr
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-28 14:51:46 följande:
    Avslutsdag idag! Det märks, buden börjar trilla in så smått här Glad Måste ha gjort nåt fel med prolistern nrä jag la upp mina auktioner, trodde jag hade avslut på alla idag men hälften blev idag och hälften imorgon. Jaja, rätt bra iofs för jag har inte automatiskt vinnarmejl så det blir många att skicka annars Flört
    Kan tänka mig cementblandaren till lite billigare penning om den inte blir såld på T
  • Kristyr
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-28 15:14:32 följande:
    Haha det tog ett tag innan jag fattade :)

Ja den är så fin, men sonen gillar den inte av nån konstig anledning så den blir aldrig använd. Känns lite mindre än mina andra i 98/104.

Det kanske vi kan ordna isf sen, vi får la se :)
    lite mindre gör inget.. har precis börjat med 92 nu..
  • Kristyr
    virre80 skrev 2010-07-28 16:07:59 följande:
    En dum fråga kanske men hur petnoga är man när man säljer sitt eget? När man tex syr egna barnkläder, så kanske en söm blir sned eller tvättlappen hamnar på snidskan, hur stor betydelse har det för gemene man?  Har inte börjat sälja än men funderar på det, men misstänker jag är alldeles för självkritisk, hmm.  Är ingen van traderare :)
    Jag vet bara att jag blev grymt missnöjd när jag handlade av en sybloggare som inte hade sytt så snyggt. Dvs i byxorna såg det ut som jag själv hade sytt. Inte så kul tycker jag. Från utsidan såg de helt okey ut, men jag tycker att lite snyggare ska man väl göra om man ska sälja sina kläder.

Jag skulle inte handla av någon som inte har gjort ett bra jobb igen. Då betalar jag hellre lite mer och de är snyggt sydda. Tvättlappar som sitter på sniskan, det är nog inte så noga men sömmarna för mig.
  • Kristyr
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-28 22:14:04 följande:
    Helvete! Såg nu att min småfolkströja har legat ute i en vecka där det står att det kostar 224 kr i frakt!Glad Vilken jävla miss, konstigt att inte någon vill buda liksomFlört Brukar få mejl om sånt där, den hade ju fått mer än 150klick. Jaja, nu har jag lagt upp igen och ändrat till korrekt frakt.
    *hihi* inte sett det innan
  • Kristyr
    TvåTrollsMamma skrev 2010-07-29 00:08:46 följande:
    Hur är Molo lurvjackor/overaller i storlek?
    beror på när de är ifrån..
Svar på tråden Traderatråden nr 16