Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-06-01 08:02:09 följande:
    Ny vecka och jag har äntligen landat efter mina tre rundor till DanmarkNu undrar jag om man vågar kasta ut en pro denna månaden eller har alla tagit sommarlov månne?
    I brist på annat kan ju alltid FBa lite..
  • Kristyr
    maggan75 skrev 2010-06-01 16:41:03 följande:
    Tyckte jag kände igen bilden som var på FB Det var ju du som kommenterat småvi :s status  ...och jag oxå nu
  • Kristyr
    Viktorsmamma skrev 2010-06-03 17:54:23 följande:
    åh, nån som har sett Lindex populära "stjärnbyxor" i 92 på tradera? jag orkar inte gå  igenom alla oändliga sidor med kläder.

vi har dom i86 och de är ju såååå fina men börjar bli på sista refrängen då de sitter precis nu och jag tyckte de satt snyggast då de va liiite baggy.

hojta i inkorgen min om ni hittar dem! =)
    Största stl 86....
  • Kristyr
    Kristyr skrev 2010-06-03 19:12:33 följande:
    Största stl 86....
    jag gillar de med dragsko med, tycker de är snygga...
  • Kristyr
    MejaKiZnic skrev 2010-06-06 18:51:12 följande:
    Dags för en ny omgång att sälja Solig ngn annan Cool
    funderar på att kasta upp lite..
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-06-06 19:15:55 följande:
    Japp-jag håller på och förbereder en prolist...sista innan jag tar sommarlovSolig

hur tror du att det kommer gå?

Har just nu bara 6 saker i prolistern och så mkt mer tror jag inte kommer lägga ut.... eller?
    Vågar man ha bara 1:-
    Det jag har lagt dit just nu hr jag  satt 1:- och det är beg. saker dvs ganska använda kläder..

• Kristyr
    MejaKiZnic skrev 2010-06-06 19:34:33 följande:
    Har lagt 1 krona på allt mitt, kläder mellan 62-92 POP,MOLO mm Obestämd chansar
    funderar med på att chans.. har ju  direkt inga märkeskläder superskicks, fina men använda är de..... just nu upplagda..

Får se om jag lägger upp nått sånt då får jag funderar på hur jag ska göra...
  • Kristyr
    MejaKiZnic skrev 2010-06-06 19:42:30 följande:
    Oftast brukar de kläderna gå bättre konstigt nog  Glad

Åh hoppas att de gör det..

Hittade några plagg med fläckar när jag tog fram dem, har dem just nu vanishbad som verkar har lyckats.

Dem lägger jag nog mer ut, sedan vet jag inte..

Funkar det mån tro med t-shirtar i aug med eller ska man ösa ut allt nu? Jobbigt om det går inte alls bra på T..

• Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-06-06 19:41:19 följande:
    Näe jag tänker inte chansa på 1 kronas på allihop,Tradera är verkligen osäkert just nu tyvärr..
    Jag har en hel del nytt också som vi inte hann använda förra året så jag vågar inte chansa
    men jag har inte nytt jag har tvättluddigt.... iaf det jag har lagt upp nu...

om jag hade nytt eller saker av prima skicka skulle jag nog inte heller våga..
  • Kristyr
    h80 skrev 2010-06-06 19:54:16 följande:
    vad heter du på t?

Har inte lagt ut nått än Men finns länk på min pres här med...

Svar på tråden Traderatråden nr 16