Inlägg från: Hannah74 |Visa alla inlägg
  • Hannah74

Traderatråden nr 16

kalmar brud skrev 2010-05-24 10:01:48 följande:
    För personen skickade ett mail precis när auktionen hade gått utt att han/hon/den/det inte ville ha den. Ska jag då tvinga personen att köpa den eller?
    Har oxå svårt att tro att denna person hinner maila dej att hon inte vill ha fleecen, du ser mailet direkt, går in på tradera och lägger upp den igen- allt på 4 minuter...
    Vårt mirakel JOHN 080226, Vårt under LINA 090503
  • Hannah74

Ok, jo, men det är väl just det som känns så osannolikt, att just den som många i tråden misstänker är du själv som vill höja buden, är någon du inte vet vem det är, budar på många av dina auktioner utan att vinna (hade det varit nån som ville jävlas skulle den se till att vinna- som knasen gör nu gynnar dej ju bara),
    heter nästan som du, och sist men inte minst:
    När denna knasen väl vinner ett- ja då kommer den ut igen- FYRA minuter efter avslut..

• Hannah74

Och förresten, skulle jag få ett mail om att någon ångrade ett köp (och ett så billigt med9 så hade iaf jag mailat tillbaka och försökt säga att bud var bindande- inte godta det direkt (med tanke på avgifter mm) och lägga upp den omedelbart direkt.

• Hannah74

Ja, om man är van så krediterar man nog Hade jag fått det mailet så hade jag skickat en förfrågan först, velat ha lite mer förklaring, inte lägga upp det igen på 4 min.
    men det är ju för att det aldrig hänt mig Peppar peppar.

• Hannah74

En hängig jävel?

• Hannah74
    ominte skrev 2010-05-24 11:34:07 följande:
    2 frågor! Vad blir frakten på ett par skor som vägen 551 gram? Har ännu inte hajjat det där med porto utan chansar mest.. Tänker sälja ett par crocs i stl 2/3 (amerikans skortlek). Vad är det för storlek på svenska om någon vet?
    48 kr då de väger över 500. Men är de över 3 cm höga så blir det 12 kr till= 60.

tar du då schenker blir det 33kr så det kan vara ett alternativ.
  • Hannah74
    ominte skrev 2010-05-24 11:32:20 följande:
    Ja det låter förnuftigt. Tycker stämningen blir lite läskig när en person (som visserligen gjort ALLT fel) ska lynschas på nätet.
    Håller med eg, därför kommenterade jag inte alls i början. Utan först när dåliga yrsäkter kom- då kunde jag inte hålla mej.

men tycker med vi släpper detta nu. Finns så mkt annat kul att pratat om
  • Hannah74
    AochJsMamma skrev 2010-05-25 12:47:32 följande:
    ...och precis samma här med mina Converse som går ut om några dagar och mina fiiiina ballerina som går ut ikväll.. ballerina skorna ÄLSKAR jag, men är tyvärr för små för mig, så det är lika bra att de gör någon annan lycklig Annars står de bara här som sagt..
    Accepterar du avhämtning? Bor vid vasaplatsen. Ev om jag skulle vinna dina converse
  • Hannah74

Ja, så irriterande, när jag först tog upp traderas sida så var erbjudandet där, men så klickade jag in mig och då försvann det och nu kommer det inte tillbaka. Finns inte under aktuella kampanjer heller- där det brukar ligga?

Svar på tråden Traderatråden nr 16