-
Sen är det ju nästan fem dagar kvar, ofta får man ju inte bud förän på slutet, iaf inte med så högt utrop. Och så är det ju maj- inte riktigt säsong för overaller.StaffenAssar skrev 2010-05-12 21:09:25 följande:Behöver hjälp ang denna auktion: www.tradera.com/Vintage-retro-musse-overall-f... Undrar varför den ännu inte har ngt bud? Har jag för högt utrop? Blir folk avskräckta av att den är från 80-talet? Grejen är att den verkligen är i fint skick, om jag inte visste skulle jag aldrig gissa att den är äldre än max 5 år... Men den är ju från 80-talet, och det känns ju som att luras om jag inte skriver det... Några tips?
-
Smultronhjärta skrev 2010-05-19 19:44:09 följande:Byxtröja Finns det ens något som heter så? www.tradera.com/Polarn-och-Pyret-POP-byxtroja...
-
www.tradera.com/Nova-star-Jeans-i-stl-104-auktion_302815_112630845
Fick hem dessa idag- verkligen bra pris och fina!
men fattar inte, de var packade som en boll!!
Och bara 24 kr på fastän jag betalade 36, ingen avsändare..
-
Sicket pris!! Inget om märke och 250 i utgångspris..
Fy för sådan säljare, konstigt att hon "hittat" allt igen som blev stulet...
Kan du inte maila henne med fakta?
man får länka till sina egna auktioner nuförtiden förresten
-
www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedback.aspx
detta tyckte jag var komiskt men hemskt! Säljaren fick neg efter mindre än 2(!!!!) dagar för att ingen vara kommit...
-
www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedback.aspx
Här menade jag ju, översta negativa.
-
Kolla in hennes lämnade omdömen! mest negativa har hon gett folk...Minnie69 skrev 2010-05-20 01:05:54 följande:Hittade visst ett stöldomdöme, kikade in på den stulna varan och OMG även den har visst återuppstått från den stulna världen. Hoppas det är ok att man länkar till den? tyvärr ingen kläning pga inbrott. Men bra kontakt med säljare 108754581: sjömans klänning med en jätte fin hatt www.tradera.com/sjomans-klanning-med-en-jatte... www.tradera.com/sjomans-klanning-med-en-jatte... Det är ju inte min auktion så det är väl ok då?
-
Du borde anmäla till Tradera!!
-
Ja, det var dte jag menade, därför jag länkade fel först, blev nåt knas
-
www.tradera.com/Babyjogger--auktion_340815_113017483
Så här har hon ju gjort nu, men det aksnke redan varit uppe i tråden.. Ang hon som hade både på blocket o tradera..