Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Traderatråden nr 16

BetongMorsa skrev 2010-07-08 18:32:32 följande:
    Tack snälla
    Trivs lilla Dante bra i sina suits . Fast de är kanske redan urvuxna nu ?
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-13 14:16:12 följande:
    Hur går T numera? Jag håller på att ladda en lång prolister men funderar på när jag ska lägga  ut den. Kan det fungera med avslut runt månadsskiftet?

Sen en annan fundering. Om man lägger ut en vara med högt utrop och inte får den såld. Är det som vanligt 3kr i osåltavgift då eller är det olika beroende på vilket pris man lägger ut dem för?
    Då blir osålt 3 kr pga det höga Köp-nuet. Du slipper bara osålt med utrop under 9 kr och inget eller lika lågt Köp nu om jag fattat det rätt.
    Storasyster 0710 & lillebror 0912
  • Stormis
    h80 skrev 2010-07-31 20:30:42 följande:
    ja, det är den, jag chansar
    sålde precis en ws jacka på köp nu, så det verkar ju vara läge för fleece som du sa
    Vilken längd tycker du att den satt bäst på? Eller rättare sagt, vid vilken längd blev den för liten?
  • Stormis
    h80 skrev 2010-07-31 20:49:07 följande:
    overallen?
    den är ny, köpte den i vintras när den kom, var gravid då o tyckte den var sååå fin. men nu när det blev en tjej så vill jag ha en röd istället.
    så jag vet inte riktigt vid vilken längd den passar :)
    Ah, ok. Kom på sen iaf att jag tänkte på skaloverallen så den "behövs" inte iaf
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-08-07 21:50:10 följande:
    Jojo men inte ens jag min gamle smålänning kan se pengarna bakom jobbet just nuKräks Min man höll på att krevera när jag bad honom lyfta ner mina gömmor,nästan så att jag gjorde det också eftersom jag helt hade glömt alla eller rättare sagt H U R många höstauktioner som låg däri
    Jag vet iaf vad jag har att göra imorgon
    Kallar tom DU det för gömmor nu
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-08-07 22:16:48 följande:
    Ha ha ha- jo men som gemensamt ord för 5 papplådor,2 undersängenlådor och två garderober så verkade gömmor vara ett bra ord
    Tror att min make skriver under på det
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-08-10 19:39:52 följande:
    Jag har ikväll än en gång fått det bekräftat att Schenker är oproffsiga och att det är många lyckokast att paket hittar hem..
    Min vagn från England hade kommit men var den var visste ingen! Tre samtal till kundtjänst senare lyckades jag få rätt på löp-nr och efter att jag själv fick pallra mig till ombudet så stod där visst ett paket till mig.Dock behövdes det ingen pinkod enligt kundtjänst men det vill visst ombudet ha..så jag gjorde som de sagt till mig dvs hänvisade till kundtjänst. Det gick inte,förrän jag lackade ur
    No more SchenkerSkrikandes
    Puh att vagnen är hemma. Men förstår om du nu gör verglighet i en hata-Schenker-klubb på FB
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-08-10 19:57:41 följande:
    Jaaa- vilken glädje Makens enda kommentar var" Jag fattar inte dessa som kör klumpvagnar a`la Brio/Emmaljunga när denna vagn finns!"
    Jag hatar inte Schenker...Jag bara skarpt ogillar
    Hälsa honom att han ska testa rull Bee...
Svar på tråden Traderatråden nr 16