Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

Jessika82 skrev 2010-04-05 21:18:52 följande:
    jag har betalning max 5dagar efter auktionensslut. den 30mars slutade en auktion och fortfarande inte hört av sig, hur hade ni gjort?
    jag satte in pengar för vunnen auktion i fredag, de dras inte förrän imorgon. Inget jag kan påverka, utan beror på de röda dagarna. hade avslut förra veckan o gissar att jag får in pengar för dem imorgon oxå.  
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma

Godkväll i tråden!!

Ett par dagar till avslut och i vanlig ordning börjar nerverna kännas vid..

Hur går det för er??

Inget kul alls på minnes, hittar verkligen inget jag vill ha!

• AochJsMamma
    fabler skrev 2010-04-07 21:46:55 följande:
    jag har en sak i minnes men de är ett bra tag tills den går ut. Men helgens shopping blir på mässan i gbg genom en vän. Så jag hoppas på mycket fina NS kläder på posten sen !
    ska oxå dit, lär bli lite shopping..Alexander har dock typ hela NS kollektionen från i höstas så vet inte riktigt vad.. men lär ju hitta en del ändå om jag känner mig själv rätt
  • AochJsMamma
    Viktorsmamma skrev 2010-04-09 08:36:17 följande:
    ja! det står ju att om jag inte verifierar inom 7 dar så spärras mitt konto?man va fan vad ska jag lämna mitt kontonr till dom för?jag har 1 konto nr pengarna går in till då jag säljer, men använder 2 olika banker vid bet. min & sambons beroende vilken bank säljaren jag köper av har.men de har jag ju gjort i över 1år.
    ´
     DU FÅR ABSLOUT INTE MAILA DITT KONTONUMMER!!! Självklart är det bedrägeri det handlar om, företag, kortutgivare, banker etc mailar aldrig om ditt kontonummer!!
  • AochJsMamma
    h80 skrev 2010-04-11 20:15:15 följande:
    Ouups råkade ninja lite..............bäst att lägga ut några auktioner själv så jag får in lite pengar
    vaaad?? {#lang_emotions_dreamer}

Mina skaljackor går skrämmande lågt, avslut imorgon.. redigt nervös här hemma kan jag säga!

Fundilurar på ett sommarpaket, shorts, linnen, t shirts etc...nu eller vänta ett tag för bästa resultat?

Kavatsandaler helt ny, nu eller vänta för bästa??
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-04-12 16:11:43 följande:
    Har kommit på att jag nog vill ha en Sodastream..Någon som har en och som faktiskt använder den? Det finns nog en liiiten risk att vi kanske inte använder den här till slut
    jag tvekade oxå, men blev lite småbesatt (som vanligt.. ) o bara skulle ha en..och det är jag jätteglad för! Vi använder den varje dag här hemma. Visserligen köpte vi den i julas, så den kanske hamnar i nåt skåp framöver men nu är den bara superb.
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-04-12 16:58:02 följande:
    Voj voj..jag vill ha! Maken är dock fortfarande inte övertygad eftersom jag visst ville ha den dyraste... Inte kan väl jag hjälpa att jag tyckte den var finast och sen har den ju glasflaskor,superbra att ställa fram på bordet
    jag säger som alltid...KÖÖÖÖÖP!
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-04-12 17:43:42 följande:
    Har bestämt mig för att köpa Sodastreamer nu Sitter med senaste versionen av Prolistern och är riktigt glad åt dra bilder funktionen,superbra ju
    bra val!! {#lang_emotions_tongue_out} Men du... BOBs o Fun LIghts versioner av smaksättare är skitäckliga, bara så du vet. Kör på Soda streams egna!
  • AochJsMamma

Kvällens avslut avklarade, puh. LIte blandat resultat kan man säga...

inget kul att ninja ikväll.... tur det kanske iofs

Smultron: hoppas den är i fint skick då!

Svar på tråden Traderatråden nr 16