Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Jag känner mig e x t r e m t nöjd som har tvingat mig själv att ladda upp 50 auktioner(är man snål så är man trots total brist på motivation/orkDrömmer
    Som tack för jobbet fick jag ett köp-nu på en gratisauktion på en gång

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2011-02-13 20:53:06 följande:
    gällde det bara tom idag?

var det nån kod?
    Japp tills idag- 3 gratis med "februari" och 50 fri osåltavgifter om man anmälde sig på nån länk
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    LitenBlomma skrev 2011-02-17 21:01:26 följande:
    Ahh det var du! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Skäms Jaa- har jagat ett tag så nu slog jag till!
    Känns ännu bättre nu när säljaren meddelade att om frakten blir mindre så sätter hon tillbaka..jag funderar på att maila mitt kontonr på en gång
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Grodan33 skrev 2011-02-23 22:02:30 följande:
    Pust och stön presis fått ut 64 auktiner duktiga jag. men det tog 3 dagar att fixa allt=)
    HAr en fråga jag kan ALLDRIG få en bra bild på vare seig brunt eller svart allt ser helt tvättblekt ut eller dassigt hur gör ni när ni fotar svarta bruna saker???
    Nu vet jag inte vilken kamera du har eller om du väljer att fota i autoläge.
    Grundtips oavsett kan vara att fota utan blixt och istället rikta en stark lampa mot objektet, eller att fota med blixt men på längre avstånd
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Viktorsmamma skrev 2011-03-10 15:47:03 följande:
    japp i samma som tvättmedlet.

om de är nån kraftigfläck brukar jag lägga plagget i blöt med vansih över natten även om de står på burken att man inte får, vet vissa som plagg blivit missfärgade då men har aldrig hänt mig^^ man får leva på kanten ibland
    Oj min kompis gjorde likadant och de kläderna var nästan morgon vääldigt rena och helt utan färg
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    jessican skrev 2011-03-11 19:17:42 följande:
    Tack för svaret. Jag har också köpt i sverige men undrar lite hur det funkar på ebay för det ska tydligen vara mycket billigare.
    Fick hem 500 från Ebay idag..kommer inte ihåg vad säljaren hette men jag köpte på Ebay UK och betalade via Paypal. Gå in och kolla så hittar du nog billiga säljare direkt! Inte ens 50 öre påsen gav jag
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    annie dark skrev 2011-03-12 19:23:52 följande:
    Om man köpt skor som inte håller tätt, bör man bli erbjuden pengarna tillbaka och i så fall även frakten, fick betala rätt rejält i frakt så ...... och skorna går ju inte att använda.
    Har du impregnerat skorna?  Alla skor mår bra av det och det kan ju vara värt ett försök
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Traderatråden nr 16