-
Hehe..det är ju klart att Tradera rekommenderar att man ska bjussa på frakten eftersom att man indirekt får betala provision även för denXgirl83 skrev 2010-10-20 12:35:37 följande:Jag kollade hennes övriga annonser nu och det står ingen frakt på nåt förutom en större grej, så det verkar vara fraktfritt. Om man läser i Traderas information står det typ "Du kan välja att erbjuda gratis frakt och skriver då 0 kr, det ger ofta fler bud". Och om hon då är ny så har hon nog bara gjort precis så. Inte värre än att jag får sätta in 12 kr eller vad det kan gå på, i efterhand.
-
Sitter och grejar med min prolist..visst funkar det att lägga Lindex velourisarna äppelgröna,bruna,röda och grå i ett paket?
-
Jag testar..tänkte mest på att alla kanske inte är unisex i tänketh80 skrev 2010-10-20 19:44:23 följande:ja det tycker jagJag har inte orkat..det handlar om 7kr så jag ska maila tänkte jagTonarslisa skrev 2010-10-20 19:52:15 följande:Hur gick det med din faktura?
Jag betalde in för mkt efter man fick mail om att det blivit fel pga av säljkampanjen i september.
Det läggs som tillgodo på mitt konto. -
hon har ju iaf statusuppdaterat på Fb idag så.... testa att ringa henne tycker jagstjärna4 skrev 2010-10-20 20:42:47 följande:
www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=...
Någon som vill hjälpa mig med hur jag ska göra!!??
Betalade in pengarna den 5/10 och har flera gånger försökt få tag på henne genom mail,sms och att ringa henne.Telefonen verkar inte fungera!!Har även skickat till hennes inbox här på fl,men hon vill inte svara!Förmodligen har inget allvarligt hänt henne eftersom hon ofta är inloggad här!Hon har nu fått negativa omdömen på tradera pga att de inte fått sina varor,så jag är ju inte ensam om att inte ha fått det jag ska!Det konstiga är att det även har kommit positva omdömmen så en del skickar hon nog till!!
Flera här har skrivit att hon är jättebra och att det nog hänt hennne något,men hur länge ska man vänta????
Tacksam för svar!
-
Ha ha..nä det är klart men jag orkar inte riktigt rodda en och enKristyr skrev 2010-10-20 21:00:21 följande:eller så finns det sådana som inte gillar brunt...
-
Jag skrev att maken har lovat att kolla upp alternativen och försöka få iväg ditt paket imorgon..Om inte så börjar jag inte förrän 11 på fredag så då ordnar jag det dåLilla Ego 07 skrev 2010-10-20 21:02:04 följande:Smultron, om du ser detta så vill jag bara tala om att FB chatten tydligen K*kade ur för mig förut, allt släcktes ner och jag fick bara en liten del av det du skrev förut. Så du inte undrar liksom varför jag inte svarade
-
Finns en variant på Gekås med maneter iominte skrev 2010-10-21 20:55:43 följande:Någon här inne som kanske vet vart man kan få tag på ett leksaksakvarium. De var rätt poppis på 80-talet när jag var liten. Det fanns såna med elkontakt och som man kunde trycka på en knapp så åkte låtsasfiskar runt, sen fanns det såna med nån knapp man tryckte på så att de flög omkring.
Hoppas ni vet vad jag menar, inte så lätt att förklara
Letar efter en sån till dottern som är helt tagen av en de hade på sommardagiset och som hon pratar om ännu. -
Men alltså jag mailade rätt nyligen om detta och då sa den admin till mig att det var okx karin76 skrev 2010-10-24 20:07:15 följande:Kan tipsa om att man inte heller få ha länk i sidfoten...
Hade det själv tidigare, men det togs tydligen bort av någon admin idag. Konstigt att de inte mailade mig om det. De bara fimpade den rätt av. -
Skumt..Då blir jag ju automatiskt rätt nyfiken på hur reglerna exakt är..Får man inte längre länka till exempelvis bloggar heller längre? För det är ju rätt många som gör det och som där kan tjäna pengar och göra duktigt med reklam för i princip allt.. Trött man blir..x karin76 skrev 2010-10-24 20:11:32 följande:De plockade bort min idag..
-
Jahapp..ska vi lita på att den modden är up to date? Dvs ska jag göra ett tillägg i ts?x karin76 skrev 2010-10-24 20:16:49 följande:Här är inlägget igen...
Fick för övrigt kvällen första köp-nu *wiie*..Hjälper iofs föga med tanke på att jag har sex auktioner att ninja ikväll