-
Då får du dra igång prolistern den 6:e feb och välja 14 dagars auktionerTessou skrev 2011-01-22 17:38:17 följande:Försöker förstå mig på prolistern.... jag vill inte starta auktionen nu utan jag vill att den startar 6 Februari med avslut den 20:e... hur gör jag då???
-
Du måste spara listan under spara t ex på skrivbordet..Sen nästa gång så öppnar du prolistern för att sen öppna aktuell listaTessou skrev 2011-01-22 18:54:26 följande:Nu har jag laddat upp allt för idag, vart ska jag gå in å trycka då så inte allt försvinner??
-
Sen den 6:e så klickar du upp din gjorda lista och väljer "ladda upp" ,då kommer du få logga in på ditt konto,därefter välja hur många sekunder du vill ha mellan dina auktioner sen är det bara att se de komma uppTessou skrev 2011-01-22 22:07:17 följande:Japp, det har jag fixat!
Hur gör jag sen när man vill ladda upp de den 6:e...? Har 25 eller 27 auktioner fixade nu - och det va bara 1 av 4 kassar.. -
Åh..jag kan ibland vara en sådan där säljare som är dålig på att lämna omdömen Säljer oftast väldigt mycket och brukar bunta ihop och lämna alla omdömen på en gång- jag har iofs 60 dagar på mig men emellanåt kommer säkert någon i kläm.. Kvällens löfte till mig själv: " Jag ska bli bättre på det"
-
Oj vilket jobb :O Jag brukar alltid köra ut närmare 40 auktioner utan problem *hoppas inte att jag jinxar nu*x karin76 skrev 2011-01-23 11:35:43 följande:För en del av oss är det dock definitivt INTE bara att se dem "komma upp". Det går inte att ladda upp listor för mig annat än dagtid och nattetid, kvällstid är uppladdningshastigheten för låg så programmet bara hänger sig efter en stund (klagar på att tiden är för lång och sen ältar den samma auktion om och om igen). Om jag då stänger programmet och provar igen... och igen.. (för jag vill helst ha avslut kvällstid), då slutar det med att jag inte får avslutstid förrän kring midnatt eller knappt det ens (antagligen har jag redan givit upp och laddat manuellt innan dess).
Problemet för mig (och en del andra) verkar vara bilderna, trots att de är på ca 200 kb eller mindre. Numera, även om jag har 20 auktioner i listan, så gör jag enbart listor UTAN bilder. Sen laddar jag upp listan, tar 5 sekunder. Därefter ändrar jag varje auktion manuellt och sätter in bilderna. Visserligen blir det merjobb, men hellre det och jag får den tid jag vill ha, och jag slipper ju sitta och skriva auktionerna vid uppladdningsdags. Alltid nåt.
Såg btw ditt inbox och jag tror på din teori, kom på nu att jag glömde svara -
Jag tolkar det som stor som en 86 men märkt med 92AochJsMamma skrev 2011-01-23 18:12:03 följande:en till fråga..om jag skriver Storlek 86 (92), hur tolkar ni det då?
-
Haha..ja se där Alla tolkar vi olika, fast jag är iofs lite dubbel där för jag kan skriva så att det menas på båda sett inser jagSophie81 skrev 2011-01-23 18:22:38 följande:Jag tänker tvärtom, att plagget är märkt med strl 86, men du anser att den är mer som 92.
-
65 bud..Det ska bli väldigt spännande att se hur det går med mina avslut om en timme
-
Fast står det båda så går iaf jag in om jag är sugen på plagget..räknar inte med att alla tänker som jagAochJsMamma skrev 2011-01-23 19:43:30 följande:redan gjort.. såklart. Tänkte mer det man läser i rubriken. Är jag på jakt efter 92 o det står 86 så klickar jag inte ens in i auktionen o läser beskrivningen..
-
Åh snygg lampa!x karin76 skrev 2011-01-23 20:16:17 följande:
Får hoppas det dyker upp lite bud för jag har tokshoppat idag.. En taklampa på en webauktion och en hunkydory-blus på rea... Dyyyyrt! Tur man har fler auktioner på väg ut.
Här är lampan jag budade hem btw: www.sikoauktioner.se/web/objekt.asp?ID=36541
Vi har inte riktigt New England-stil hos oss utan mest bara blandat. Den kommer nog passa fint in i vårt nyfixade arbets/vardagsrum dock, har mestadels gamla möbler så.
(Förlåt för ot...!)
Jag är sugen på en av dina auktioner men den börjar gå dyyrt