Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

Viktorsmamma skrev 2010-12-13 16:16:37 följande:
    var de nån som bodde vid GEKÅS? inboxa mig isf
    Det är jag..jag jobbar t o m där.
    Inboxa du mig istället
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    star67 skrev 2010-12-21 08:36:10 följande:
    en snabb fråga hoppas att någon svarar mig snabb.
    en tjej har vunnit en klänning av mig och hennes mamma en, och hennes mamma har mailat och hon vill att jag skickar klänningen till sin dotter som ska ha den till julafton. och de har redan betalat 36 för frakt för en klänningen o den andra 24. om jag packar tillsammans blir frakt 48kr. hur hade ni gjort?? skulle det påverka leveransen om jag packar tillsammans.??
    Om det blir 48kr i frakt vid sampackning så hade jag betalat tillbaka 12kr alternativt så får du väl skicka de var för sig så att angivna porton stämmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mandarin skrev 2010-12-21 08:49:47 följande:
    lägg 2st frimärken i paketet
    Ja så brukar jag göra, skickar med ett litet kort med två frimärken(eftersom slantar ofta kan göra att portot går över)
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Åhh det var l ä n g e sen jag hittade en auktion som jag SKA HA, sådär att maxbudet får vara gaalet högt...
    Men nu så är ordningen återställd och auktionen är fint placerad i min minneslista

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Qarina skrev 2011-01-05 17:50:11 följande:
    Vad menas  med pro-listern?
    ..å vad är det för julerbjudande ni fått med gratisannonser?
    Det har inte jag fått. Bara en faktura på 150 kr för sålda objekt
    på drygt 800. Det är väl ganska hög provision el va tycker ni?

*Nybörjaren*
    ...och jag fick inget erbjudande till min mail utan tog del av erbjudandet via Traderas startsida
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Sådär ja..prolistern tickar som en klocka!
    Jag trotsar dödmånaden med 34 nya auktioner..iofs med höga utrop men så är det mesta nya grejer ocksåCool

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Ns mamma skrev 2011-01-05 20:50:17 följande:
    Någon som varit med om köpare som fört över för lite pengar? Har en som fört över 95kr ist för 105kr, känns snålt att påpeka det men det är ju ändå ca 10% av summan. Så hur gör man i ett sånt här fall?
    Flera ggr..då brukar jag maila lite trevligt om att de måste ha missat det och att jag postar paketet så snart resterande summa är på kontot
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    AnnaFreja skrev 2011-01-05 21:17:34 följande:
    Gud vad mkt kläder jag har som ligger och skräpar. Borde verkligen köra en omgång på tradera nu, men var så grymt less i höstas då jag sålde oerhört mycket (för att vara mig). Trött på att packa paket. Har lyckats hålla efter någolunda genom att sälja på fb.

Hur går det egentligen nu i januari?? Brukar väl vara dåligt då.
    Ja jag känner likadant..dessutom har jag såå mycket kläder att jag inte kommer att hinna sälja allt innan jag måste börja på med sommarkläderna (som det också finns enorma mängder av)
    Dock är januari en kass månad-ingen 1kronasmånad direkt
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    AnnaFreja skrev 2011-01-05 21:23:42 följande:
    Nej precis. jag går bara till mig själv. Nu vill jag ju handla på rea, inte på tradera. (vilket jag dessutom har förbud från åtminstone februari ut.) Jag har blicit så mkt besviken på det jag köpt på tradera på slutet. Typ allt har fläckar, även om de är små. Får väl inse att jag är kräsen och att det är nytt som får gälla främst.
    Jag har också blivit besviken massa gånger- föredrar numera att handla av säljare som jag vet är lika petiga som jag är eller att då köpa nytt. Fast det funkar det också för handlar där- det gör jag
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    mamma03050910 skrev 2011-01-05 22:20:11 följande:
    någon av er som använder prolister på tradera till era annonser?
    Alltid- smidigt,enkelt och snabbt
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Traderatråden nr 16