Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

LitenBlomma skrev 2010-12-28 13:52:08 följande:
    Fick in 980kr på 12 auktioner, lite blandat med Lindex, Po.p, Mat och Molo. Jag är nöjd, förutom Mini a Ture jeansen som hon inte använde så många gånger innan de blev för små och gick för 27 kr Obestämd
    grattis! hoppas på att mina ökar lite mer, men 5 dar kvar på 10st och 11 dar kvar på 3st.

vad tror ni på för utropspris  på jackan som jag beskrev ovan?
  • Viktorsmamma

då åker jackan ut senare ikväll.

hoppas på storvinst

När bör man ta avslut? samma som de andra, den 8:e eller, de är ju ändå ett vinterplagg så vill inte ta för lång auktion.

• Viktorsmamma

ojoj, mina kavatskor jag la ut, man ser felen att de är slitna osv, harr skrivit de noggrant enligt mig i auktionen.

satt 40 utrop 100kr köpnu, nån tog utropspriset igår och idag är de uppe i 125kr :-S

• Viktorsmamma
    Mamma till Simon skrev 2010-12-28 18:14:57 följande:

sånt är kul när det går bättre än förväntat.

Själv blev jag av med skaljackan ja la ut idag nästan med engång Glad

kul, jo men jag blir osäker för på bild 2 så ser man ju verkligen hur nötta de är vid tårna.
  • Viktorsmamma
    Mamma till Simon skrev 2010-12-28 18:18:43 följande:
    ta det du lungt, du har ju skrivit tydligt och tagit bra bilder Glad
    jo, tack.

vi hoppas de inte stiger för mycket mer bara. man vill ju inte heller att köparen ska bli missnöjd.
  • Viktorsmamma
    Flickmamma skrev 2010-12-28 20:21:13 följande:
    Så olika buden kan vara, la ut ett par röda kavat vinterkängor i stl 22, Inget slitet men fodret hade blivit lite gråaaktigt. En jättefin känga men jag fick bara 54 krRynkar på näsan
    ja alltså de är såå olika, dessa köpte jag beg. och va såhär slitna då jag köpte de, men trodde sonen skulle kunna ha de längre. kommer inte ihåg vad jag gav för dem äns. men de va under 100kr
  • Viktorsmamma

Alltså inte för att klaga.
    men eg. köpte en toasits till viktor ny på tradera.

köpte den 21:a betalade sammakväll, så de hade pengarna 22

men de bokade frakt och skickade de igår kväll?!

OK att de va jul, men de hade ju 22 & 23:e innan jul att skicka tycker man ju?

eller är ja kinkig?

• Viktorsmamma
    Väntarochlängtar skrev 2010-12-28 22:35:52 följande:
    Ja.. du är kinkig
    hoho hade vela haft den nu typ

men den är iallafall påväg så!
  • Viktorsmamma

buden börjar ta sig, hoppades dock att jackan skulle säljas fort då vi behöver pengarna :-S

400kr i köpnu är väl inte mycket eg. för en popjacka i nyskick (dubbeljacka) 86?

• Viktorsmamma

gud, måste verkligen få mitt sålt!

Vill inte sänka mer då jag inte vill bli blåst på massa pengar, men jäklar vad tajt budgeten blev denna månad.
    Hoppas verkligen mitt totala stiger till 1000kr iaf :-/

Svar på tråden Traderatråden nr 16