Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

mamma03050910 skrev 2011-01-05 22:24:09 följande:
    Jag skaffa det idag, men det funkar inte :( gjort en lista men mina annonser, men när jag skulle ladda upp dom och trycker på tillåt så får jag abra att jag inte har rätt att andvända det .. har du varit med om det?
    aldrig..men när du ska ladda upp så måste du logga in på Tradera för att få använda den- där har jag iofs skrivit fel kod ibland*många lösenord att hålla reda på*
    Maila Tradera och fråga
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Viktorsmamma skrev 2011-01-15 19:33:40 följande:
    när ska man dra ut en omgång med linnen och shorts tror ni?
    rätt tidigt brukar faktiskt funka även om just linne/shorts kanske kan väntas med..hellre t-shirts,tunnare byxor och sådant först. Jag sålde sonens shorts och linnen dyyrt i maj
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    summertime123 skrev 2011-01-15 20:38:21 följande:
    tycker ni d går bra på tradera nu? vågar jag slänga ut kläder imorgon lr ska jag vänta en månad? tänker på alla reor som pågår...
    njae..det går väl..lagom trögt skulle jag vilja påstå dvs hellre höga utropDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    icelolly skrev 2011-01-15 20:59:32 följande:
    Det är sällan jag skriver i tråden även om jag läser jämt men nu blev jag helt chockad

www.tradera.com/Sot-body-med-kanelbullar-pa-L...
    (Inte min auktion (tyvärr...))

195:- är budet på den begagnade bodyn. Hos oss finns det fullt av dessa i butiken, nypris 99:-. Kanske borde köpa några och lägga ut på tradera...
    Oj jisses- extremt bra för en så liten storlekFörvånad
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    piiiinkcat skrev 2011-01-18 13:46:54 följande:
    Fan är ju dött på Tradera.... har fått 10 bud på hela helgen....
    Ja det är ju inte samma ruljans som vanligtObestämd Jag har första avslutet imorgon..ska bli spännande
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Traderatråden nr 16