Inlägg från: stockrosen |Visa alla inlägg
  • stockrosen

Traderatråden nr 16

Jontesfru skrev 2010-06-15 22:49:46 följande:
    ja hon vet väl bäst... eller tror hon på det själv? Alltså det går ju inte o säga så bestämt. Visst det finns MASSOR med kopior men 95%? Hon kunde likagärna skriva 96%. Märkligt
    Jag tycker det är otroligt fascinerande över hur bra "märkesöga" hon måste ha.
    Hon ser ju inte ens varorna IRL.....

Tror inte ett smack på henne.
  • stockrosen

Vi hade också en Gekås sulky en gång i tiden och den var toppen!
    Vi har rest med den en massa och den har klarat all den hemska flygplanshantering...helt klart godkänt för 400 kr som den kostade för 4 år sedan .
    Nu är den dock borta

• stockrosen
    aLttjolajban skrev 2010-06-19 16:56:07 följande:
    alla auktioner som läggs ut den 19e och 20e juni med oavsett utrop är NOLL kr i osåltavgift Glad

så imorrn ska jag ladda upp det sista inför sommaruppehållet
    Men oj, då får jag också sätta igång!
  • stockrosen

Fattar inte det här med Prolistern.
    Försöker kopiera och klistra in texter men det går inte eller?????????????

• stockrosen
    Linastrumpan skrev 2010-06-19 21:00:51 följande:
    Trycker du ctrl C (kopiera) o ctrl V (klistra in) funkar det för mig men inte att högerklicka på musen....
    Tusen tack!!!!
  • stockrosen
    Raira skrev 2010-06-19 21:35:17 följande:
    www.tradera.com/game-boy-color-med-5-st-spel-...

www.tradera.com/Game-Boy-Super-Mario-Land-2-e...

väntar att få hem dessa , hoppas de bara är hela då de är sonens 7 års present . han fyller nästa månad och jag tycker den är jätte bra present och billigare än star wars legot han önskar sig , både här på tradera och i butik är allt detta lego svindyrt . men detta blev billigt ju om det är helt vill säga ( hoppas hoppas )
    bra priser.
    Du som är inne i det hela kan kanske hjälpa mig.
    Vad är det för skillnad på Game Boy och Game Boy advanced....????
    Sitter och kikar på dessa konsoler här på tradera men för mig är det mambojumbo...
  • stockrosen

Har ni tips om hur man får bort såna där påstrukna namnlappar?

• stockrosen
    Hannah74 skrev 2010-06-20 12:52:14 följande:
    mailade dem och de sa att det inte går att ta bort, men man kan iaf ta bort texten. bara ta aceton lr nagellackborttagningsmedel på en tops och stryk på.
    Näääää vad tråkigt.....................!
    Äsh, det hade jag ingen aning om!

Men tack för tipset om aceton. Då får jag göra det!
    Tusen tack!
  • stockrosen
    star67 skrev 2010-06-21 22:35:56 följande:
    va det kostar 3 kr köp nu??Förvånad oj det viste jag inteRynkar på näsan och jag som la ut nu 25 auktioner för att inte betala osåld avgift.

är det tillåt att man lämna sin tradera länk här på tråden??
    Va???? Vaddå???
  • stockrosen
    star67 skrev 2010-06-21 23:00:30 följande:
    jag läste på tråden att det kostar 3 kr om man välja köp nu pris!! men jag vet inte om det gäller tradera erbjudandeRynkar på näsan 

det var Smilla76 som skriv det

(( Ehh... är jag trög eller stämmer det att om jag har ett köp nu pris på mina auktioner och dessa ej blir sålda så får jag betala 3kr/auktion i osåltavgift?? Då vågar man ju knappt ha köp nu pris ju Jag som älskar köp nu!
    bara på säkra saker som man vet blir sålda))
    Okej, men jag tror att det gäller även om man inte har köp nu så får man ff betala 3 kr i osåltavgift...men jag kanske missuppfattat det.............? Ibland är jag trögfattad
Svar på tråden Traderatråden nr 16