Inlägg från: September09 |Visa alla inlägg
  • September09

Traderatråden nr 16

Hjälp! Vad ska jag ha för mössa till regnbågen? Vad passar?

• September09
    Hannah74 skrev 2010-09-14 22:18:23 följande:
    Blev lite sugen , mamma kan ju hämta oxå! Men vet inte om de är stora lr små i strl..
    och så undrar jag om den är lila nedtill lr bara kameran!
    Maila och fråga om nederkanten och be att få mått!
  • September09

KOmmer ni ihåg att jag satt fel storlek på en overall i en rubrik? Köparen har varit suro ch otrevlig hela tiden. Overallen har jag tagoit tillbaka trots attt jag till och med hade skrivit ut mått på alla möjliga kroppsedalr i annonsen. Idag kom det- negativt omdöme!

Så mitt tips till er är att blockera denna otrevliga människa! Vet inte om jag får namnge henne här men här är min annons!

www.tradera.com/Vinteroverall-fran-LINDEX-FIX-med-tossor-stl-80-i-nyskick--auktion_302746_116888081

• September09
    liv10 skrev 2010-09-16 10:39:06 följande:
    åh så härligt! idag hade hon återkallat omdömet och tackade mig för att jag varit så tillmötesgående! roligt när man kan komma överrens trots att ena parten gjort fel (i detta fall jag!)
     slutet gott allting gott
    Det är väl alltid fantastiskt när det går att resonera och diskutera med människor. Vi kan alla göra fel!
  • September09
    Smultronhjärta skrev 2010-09-16 17:15:28 följande:
    Mina har också! Snål som jag är så väntar jag alltid lite för länge med att beställa nya så jag får packa old style därimellan och därför är det nu total lycka när mailingbagsen har kommit
    Mina kom också idag! Klarar vi oss några veckor väl?
  • September09
    Hannah74 skrev 2010-09-17 20:38:11 följande:
    Oj. Billigt!!!
    ...men den försvann fort!
    Någon här i tråden väl
  • September09
    Mamma till Simon skrev 2010-09-18 08:48:28 följande:
    Vann ju denna igår och det visade sig vara en toppen säljare som gick med på schenker så nu kom jag ju undan bra mycket billigare med frakten också Glad
    Gött....ångrar lite att jag tipsade och inte knep den själv
  • September09
    6 Små Älsklingar skrev 2010-09-19 16:48:50 följande:
    Är det värt att lägga ut sommarklänningar (stl runt 56) nu eller ska jag vänta med dom till våren?
    Jag hade nog väntat till våren. Säljer inte så bra nu kan jag tänka mig.....
Svar på tråden Traderatråden nr 16