-
så stort har ja inte :-P säljer 86/92 främstButtelina skrev 2010-11-21 17:22:07 följande:molo, småfolk mm i strl 116/122
-
ja men fråga om internetgiro som vi länkade om ovan.Lirpa09 skrev 2010-11-21 18:54:29 följande:Inte helt ny, några få omdömen som köpare men inga som säljare.
Frågade om Payson men han tyckte bara det verkade krångligt, endast förskott eller avhämtning. Så tråkigt! Men är väl bara att betala, godkände ju det alternativet när jag budade....
de är ju säkert åt båda håll. -
nu åkte iaf mina auktioner ut på T.
vågade inte chansa på 1kr auktioner denna gån.
-
hade mycket fint, men allt ja gillade va fel storlekar tyvärr..Stormis skrev 2010-11-21 19:24:53 följande:Gå in på hjälpsidorna så hittar du "Gemensamt återkallande av omdöme". Lätt som en plätt och riktigt skönt att få bort det där illröda elaka.
Gissar att många har nedräkning med mig idag? Jag har bud på kanske hälften av det jag har ute. Hoppas på lite mer så klart . -
fått utgångsbud på 3av12 sen igår kväll. härligt
nu har vi tyvärr åkt på magsjuka (tror jag) så hoppas ingen tar köpnu :-P vill ju inte skicka paket och skicka med bacillerna sonen har och riskera att nån blir sjuk :-O
frågan är va man fått de från! vi har varit hemma och inne sen i fredags typ,super mysko.
-
-
hur tror ni leksaker går nu?
har de nedan på bilderna undrar om de är värt att lägga ut dem.
Sköldpaddan behöver nya batterier annars sjunger den och simmar i badbaljan eller badkaret, den längstner följer en hammare med som man slår på knapparna med så "hoppar" djuren upp och så spelar den en melodi.
Trumpeten spelar melodier på de olika knapparna och toner på knapparna upptill.
är de värt att lägga ut? Sköldpaddan är fisherprice iaf, och den undre står de "playschool" på.
-
ja de är den men sonen avskyr den.aLttjolajban skrev 2010-11-24 13:30:26 följande:Leksaker brukar gå bra på T. Sköldpaddan var riktigt söt.Oj vad dyrt,brevet väger runt 400 gr. Får maila köparen ang portot och om betalningenFunderar på det. men det är bara krångel med mitt paypal konto. Tycker det är enklast med vanligt bankkontoFavvo skrev 2010-11-24 09:36:10 följande:aLttjolajban: Skulle tippa på att det kostar runt 180:- att skicka om det är brev.
Paket med max vikt 1 kg kostar 268:- med posten.
vet bara inte hur man byter batteri.
den sjunger "mamama mamama" typ -
har nu fått ut de 3 leksaker ja visade tidigare. (snart ute då prolistern användes med 5min mellanrum på auktionerna.
dock vet ja inte om priserna är för höga el. för låga.
tror att dhl blir dyrare än posten så har inte brytt mig att kolla deras priser.
-
få se auktionen!Prodin skrev 2010-11-26 12:33:57 följande:Jag lade ut en massa grejer, b.l.a. en tröja jag i princip aldrig använder. Blev skitglad när den kom upp i 100 kr för det hade jag inte räknat med och sen när mejlet kom om avslutad auktion hade den gått för över 500 kr.
Så nu är ju jag skitnervös. Har jag missat nåt liksom? Tänk om den kommer fram och de inte alls blir nöjda?
Jag har skrivit: "Använd och tvättad, men i fint begagnat skick."
och: "Jättesvårt att få rätt färg på bild, men den ligger mellan brun och mossgrön"
hmmm...