Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-10-05 20:55:18 följande:
    Nej du postar ju direkt i lådan..och det var ju korrekt i ditt fall även om en personlig åsikt tyckte annat.. Jag har två ggr under alla mina år fått hem en faktura, och de har jag sluppit efter att ha klagatDrömmer Jag brukar alltid hålla mig inom ramarna men släppa igenom 10-15 gram eller så
    tilägger att jag a l l t i d har avsändarklisterlappar på!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    Viktorsmamma skrev 2010-10-05 21:05:29 följande:
    samma här. man postar allt mjukt och pressbart i lådan. enda gången jag går till postkontor för att skicka gäller de typ overall / skor / Stora saker.

har förövrigt ALDRIG fått en faktura i mitt liv på att betala ev. avgifter skriver alltid avsändare så jag får de isf.
    Jag brukar oftast posta samtidigt som Postis kommer för att tömma lådorna så jag lägger mina paket rätt ner i säcken Annars finns det en "gammal" låda kvar i stan som jag brukar posta i,där får man ner det mesta
  • Smultronhjärta
    kalmar brud skrev 2010-10-06 10:38:40 följande:
    PUFFAR FÖR MIN FRÅGA...
    Någon som vet hur länge bussgods brukar ta? Har en som skickar ett paket idag till mig vid 13 tiden... Får jag paketet denna veckan eller får jag vänta till nästa vecka
    Jag tror att det beror på hur långt paketet ska transporteras
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2010-10-07 21:03:39 följande:
    Behöver lite råd...

vann denna

www.tradera.com/3-Bodysuit-MeandI-IdaT-Ida-T-...

såg sen att den är ute igen av samma säljare redan dagen efter

www.tradera.com/3-Bodysuit-MeandI-43-IdaT-Ida...

har inte vågat betala än....skulle ni våga betala?? Hon kan väl knappast ha två exakt likadana klädpaket??
    Jag hade inte betalt någonting förrän jag hade fått ok av säljaren där..
  • Smultronhjärta
    kalmar brud skrev 2010-10-08 13:51:50 följande:
    Hon angav mitt mobil nummer... Jag vet att paketet kom till mitt ombud i morse vid 9.40. Men har fortfarande inte fått något SMS. Ska jag ringa dom eller brukar det ta en stund innan det kommer?
    Jag hade ringt om jag var du..då kanske du kan få paketet innan helgen
  • Smultronhjärta
    myran82 skrev 2010-10-09 22:09:20 följande:
    Hejsan.

Jag skrev ett inlägg för några dagar sen men letar & letar och hittar det inte så jag vet inte om någon svarade mig.

Jag fundrar på att sälja sonens Bumbo på tradera eftersom den inte säljs på blocket men vet inte hur jag ska förpacka den på bästa sätt.

Jag har aldrig skickat någon så stort tidigare.
    Jag hade skickat med Schenker..tippar där på 52. Om du inte vill det så går det att skicka med Posten för 84kr(det har jag gjort med Bumbo)
Svar på tråden Traderatråden nr 16