Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta
    Väntarochlängtar skrev 2010-10-03 21:44:47 följande:
    Fan vilka idioter på Tradera det finns... Är det någon köpare som överhuvudtaget kan läsa börja jag fråga mig...
    Får betalning på en fredag och börjar hota med negativt omdöme på lördagen... samma vecka?! Ska man behöva spärra alla idioter??? Har dessutom 5 dagar efter mottagen betalning... Och som alla ( i alla fall de flesta?!) vet så delar inte Posten ut post på lördag o söndag.... Blir såååååå matt så jag bara vill lägga av med Tradera!
    Det finns många nötter men desto fler vettiga-tack och lov. Jag hade en som vann torsdag kväll och på måndag fick jag ett mail om att h*n minsann inte hade fått sin vinst den dagen, vilket hon förväntade sigObestämd
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    mini2007 skrev 2010-10-05 20:02:34 följande:
    Hihi, när jag var och postade idag, så ville hon ta skrymmande på båda, Hell No! tänkte jag. plattade till det ena, och tejpade in kanten på den ena *simsalabim* klarade mig på 36 kr /st (vilket var vad jag hade tagit i auktionen). Vill inte förlora mer pengar på att få betala extra frakt nuGråter Tur att det var kläder, och att mailingbagsen var lite för stora, så att det gick att "skaka" ut dem liteSkrattande
    Det är därför man inte postar över disk
  • Smultronhjärta
    mini2007 skrev 2010-10-05 20:50:02 följande:
    Får man inte betala avgift eller nåt då?
    Nej du postar ju direkt i lådan..och det var ju korrekt i ditt fall även om en personlig åsikt tyckte annat.. Jag har två ggr under alla mina år fått hem en faktura, och de har jag sluppit efter att ha klagatDrömmer Jag brukar alltid hålla mig inom ramarna men släppa igenom 10-15 gram eller så
  • Smultronhjärta
    mini2007 skrev 2010-10-05 20:52:04 följande:
    Förresten smultronhjärta, var det inte din Me Too-overall som jag försökte roffa åt mig förut? Undrar; är den "glatt" i yttertyget, om du förstår vad jag menar?
    Ja den är väldigt smutstålig! En riktigt bra overall som jag absolut rekommenderar
Svar på tråden Traderatråden nr 16