Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma
    http://www.tradera.com/Supertufft-kladpaket-till-pojke-stl-98-104-spiderman--auktion_341787_120413715

köpte de paketet ovan.

var beredd på tröjor i 98/104 och byxorna i antingen 98 el. 104

fick hem:

1 linne 98/104
    1 linne strl. 8år?
    1 tröja 110/116
    byxorna 104

fläckar på linnena, svaga men de va där.

byxorna hade smäfläckar på knäna förståligt då barn haft dem men de stämde ju inte alls med beskrivningen inte strl. heller

såååå trist
  • Viktorsmamma
    dicny skrev 2010-10-27 18:18:22 följande:
    I en av auktionerna som jag klickade på står det: Overallen är HELT NY. Om den är inte, får ni ta den gratis från mig! Verkar ju minst sagt lite skumt!

Hoppas jag inte förolämpar någon utav er nu, men jag tittade på kläder åt min lilla tjej och hittade den här auktionen: www.tradera.com/Troja-Jacka-med-kedja-o-luva-...
    Skulle aldrig lägga ut ett kort på mitt barn på Tradera, men det kanske bara är jag...
    jag skulle absolut inte visa sådär. skulle "blurra" ansiktet OM jag hade med en bild ¨på sonen
  • Viktorsmamma
    Lalalong skrev 2010-10-29 15:47:48 följande:
    Isch, jag har avslut i morgon på lite och det är verkligen varierande.... fyndvarning på minst en auktion i alla fall. Inte bra för mig... gaaahhh!!!
    katvig och moloklänningarna i 98, är de små i strl?

vet ju att sonens tröjor i katvig och molo är små.
    ska köpa till systerdottern och hon har ju def. inte 98 än men julen kommer ju.
  • Viktorsmamma
    Lalalong skrev 2010-10-29 16:06:52 följande:
    Moloklännigen är ju i 86/92 men stor i storleken. Katvigklänningarna är i 98 och normala i strl skulle jag säga. Min uppfattning är att alla tre klänningarna är ungefär lika stora.
    Jag kan inboxa dig mått om du vill?
    tack. men de hjälpte.

hon är 1½år och har 86 i kläder så de borde väl bli lagom då
    får se vad de drar iväg till   ligger i minnes
  • Viktorsmamma
    Lalalong skrev 2010-10-29 19:26:27 följande:
    Ja, dom kommer bli stora nu. Men dom växer ju rätt fort i den åldern och någon gång växer hon ju i dom
    Trevligt
    precis. gillade Velour klänningen mest. Men vi får se.

ska ju faktiskt ner på pop imorgon och ska se om jag hittar nått tilltalande på rean i den strl. inann. men har ju tills imorgon kväll på mig kankse blir både och
Svar på tråden Traderatråden nr 16