• Tettan

Traderatråden nr 16

Tettan skrev 2010-05-07 17:10:30 följande:
    Funderar på att börja använda mig av traderas vinnarmail, men ser att det står "ej html" där man skriver...Vad menar de med det?
    Ingen som har en aning om detta???
  • Tettan
    Miss Maya skrev 2010-05-07 22:15:24 följande:
    html är kod, som du kan bygga upp t ex bilder och bakgrund och sånt med. Jag antar att man inte får ha med sådant i vinnarmailet.
    Okej - jag är ingen hejjare på sånt där och blev lite orolig att det inte funkar om jag eller köparen har hotmail-adress. Fast det lät väldligt underligt...
  • Tettan
    Pumanprinsen skrev 2010-05-09 15:48:17 följande:
    Nån som har nåt i stl 134 hör av er
    Det är jag också intresserad av!
  • Tettan
    Pumanprinsen skrev 2010-05-09 17:01:25 följande:
    Åååå nej Kille eller tjej?
    Tjej....
  • Tettan
    Pumanprinsen skrev 2010-05-09 18:07:28 följande:
    Hehehe, får hoppas att man inte är ute efter samma saker då Jag har lite på minneslistan men inte så mycket i den stl tycker jag
    Jag handlade nyss av en som har en del ute... Två toppar för 15 kr... En helt ny säljare, men det handlar ju inte om så mycket pengar...
  • Tettan

Att det ska vara så svårt att lämna omdömen!!! Jag har flera köpare som inte lämnat, och när man går in och kollar så har de inte lämnat ett enda omdöme trots att de fått många jättefina omdömen själva...

• Tettan
    Tingelingstar skrev 2010-05-17 21:26:24 följande:
    www.tradera.com/Villervalla-jeans-morkbla-i-s...Vill ha men vill inte buda om det pågår nåt fuffens. Vad tycker ni? Är det troligt att någon i princip är intresserad av alla säljarens auktioner?
    Denne som har budat på i princip alla annonser har även handlat en del av denne säljare på slutet... Så nog är det något fuffens alltid...
  • Tettan
    Pumanprinsen skrev 2010-05-18 22:34:45 följande:
    Lite ute nu, ifall nån är nyfiken
    Jag med...
Svar på tråden Traderatråden nr 16