• Tettan

Traderatråden nr 16

HardcoreHunny skrev 2010-07-18 12:20:39 följande:
    De set jag har sålt tidigare med body/klänning/strumpor lr dyl har alltid gått bra, så det kommer jag köra vidare på, när det matchar så perfekt!
    Att jag inte låter skorna vara i samma auktion är för att alla barns fötter e ju olika, så bara för att man en stl på kläder så kan man ju ha en helt annan storlek på fötterna än var min dotter haft.

Jo, men du har ju flera annonser där det är tröja + byxa och det bara är byxan som säljs....

Och det är först långt ner i annonsen där det framgår att det är just bara byxan...

• Tettan
    HardcoreHunny skrev 2010-07-18 12:14:43 följande:
    Ja, klart du får vara elak!
    Vet med mig att det e llite tråkiga bilder, men det är för att bilderna på Blingo kläderna är sedan jag hade kombinations tips i en demo pärm på visningarna.
    Å nu har kameran lagt av & e på lagning så jag fick så snällt hålla till goda med de bilderna som jag hade sedan tidigare!
    Vill ju inte ha bara Blingos produktbild, tycker själv att auktioner utan säljarens bilder är lite sisådär att buda på. man har ju inte sett objektet överhuvudtaget då...

Men lovar absolut bättring, kameran kommer hem på tisdag! :-P
    OK - läste inte detta inlägg innan jag skrev mitt förra....
  • Tettan

Jag har hela sängen full med kläder åt grabbarna som visserligen inte är urvuxna, men så mycket kläder kommer de aldrig hinna med. Dessutom är det kläder som jag egentligen inte gillar...

Men eftersom de är ärvda, så vet jag inte om jag har samvete att lägga ut dem på T så länge de inte är urvuxna av mina grabbar...

• Tettan
    Finsmamma skrev 2010-07-18 12:56:09 följande:
    ring o kolla nmed de somn du ärv av, säga som d är kkanske. att de har lite mkt kläder nu en period, är det ok för dig att jag lägger ut kläder som är ärvda av er?

Jag umgås väldigt nära med denna familj (kompisar) och jag VET att det är OK. Hon vill inte ha tillbaks dem och är inte själv så intresserad av att sälja på T... Men det känns kymigt iaf....

• Tettan
    Jontesfru skrev 2010-07-18 15:57:51 följande:
    www.tradera.com/Lacker-monstrad-klanning-Pret...

hur tolkar ni den auktionen (den är min)?  inte inkl tillägget.
    Har nämligen fått frågan om den är ny eller begagnad.
    Ska man räkna den som begagnad då den är provad vid 2 tillfällen (när jag köpte den o nu inför försäljningen)?
    Ny, såklart! Annars finns väl knappast någon vara som är ny - de flesta är säkert provade av många i affären...
  • Tettan
    trolltriss skrev 2010-07-18 19:59:36 följande:

mina auktioner går ut nu! passa på att fynda!

För smått!
  • Tettan

Är det dumt att lägga ut auktioner med avslut mitt under morden i midsomer? Man kanske ska ladda upp dem efter, men då är det ju så sent....

• Tettan
    HardcoreHunny skrev 2010-07-20 16:59:50 följande:
    Det viktiga e la när du väljer att ha avslut på dem?!
    Jo naturligtvis...

Men jag brukar ha 7 dgr, och klockslaget blir ju detsamma som när jag laddar upp....
  • Tettan
    HullaDk skrev 2010-07-21 15:59:19 följande:
    Jo det är denna

www.tradera.com/acer-auktion_340252_112647050

Sälgerens annat nick är anja_79
    man ser hur hon har git betyg till sig själv
    www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedba...
    Vilket skämt!! Jag misstänker att det är du som polisanmält?? Och tjejen fattar inte vad du menar med bedrägeri. Om det inte handlade om så mycket pengar skulle det rent av vara skrattretande!!

• Tettan
    h80 skrev 2010-07-21 21:27:05 följande:
    det går inte alls bra för mig Rynkar på näsan
    Inte för mig heller...
Svar på tråden Traderatråden nr 16