Inlägg från: Linastrumpan |Visa alla inlägg
  • Linastrumpan

Traderatråden nr 16

Tryckte på köp nu på en grej men fick texten "ditt bud är för lågt" eller liknande....Går tillbaka till auktionen och ser att säljaren ändrat sitt köp nu pris till ett högre. Måste hon ha gjort precis när jag tryckte {#lang_emotions_undecided} Så hilma snopet....

Storken kom till mig två gånger....eller var det tvärt om!?!?
  • Linastrumpan
    x karin76 skrev 2010-05-08 22:08:44 följande:
    Fina fynd! Säljaren skulle fått bättre betalt om hon skrivit ut POP och Meandi i rubrikerna..
    Ja ibland måste man ha lite tur...Synd på så fina saker att de ska gå så billigt, men glad är jag
  • Linastrumpan
    Doodies skrev 2010-05-10 11:51:55 följande:
    Är det vanligt att man inte får omdömen?Det är 3 personer jag sålt till nu som fortfarande inte lämnat omdöme till mig fastän jag redan lagt deras.Vad är problemet? Lathet eller glömska?
    Jag tror jag får omdömen från ca 60% av de jag säljer till. Själv lämnar jag alltid omdöme när jag fått en vara som ett "kvitto". Hur de som inte sätter omdömen tänker vet jag inte...Tråkigt att alla inte kan göra det.
  • Linastrumpan
    tessum skrev 2010-05-10 11:20:42 följande:
    Fisher price leksaker, ska man göra paket eller bara en leksak/auktion?
    Möjligtvis ett paket med shenker 33kr i frakt annars skulle jag lagt i olika paket. Hade inte budat med för dyr frakt.
  • Linastrumpan
    Moonis skrev 2010-05-18 11:34:52 följande:
    Avslut idag, lite spännande. Men några av kläderna går det inte alls bra för
    Missade kopparna men lyckades komma ihåg kik kid dressen
  • Linastrumpan
    Moonis skrev 2010-05-18 16:55:26 följande:
    Synd för den gick till vrakpris, men roligt att du fick något
    Ja jag såg det, hade den i min minneslista.....har den dock i 86 så jag hoppas få njuta av den så länge som möjligt!! Jag är nöjd med det jag fick ändå
Svar på tråden Traderatråden nr 16