Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

AMDA skrev 2010-09-30 19:41:01 följande:
    Nä kollade också då jag tyckte det var rätt stor summa hon nämnde. Ja en bättre kandidat hade dom ju kunnat hitta för de negativa hon hade var ju lite skumma måste jag ju säga Sen sa hon att det händer ju att man får sälja för 1kr...jo men det händer ganska ofta ser det ut som på hennes omdömmen

kan du länka hennes? hittar inte de på tv4 :-S
  • Viktorsmamma
    Väntarochlängtar skrev 2010-10-01 12:05:46 följande:
    Gnällspikar är inget kul! Spärra dem! Jag avskyr att få "stressmail" av köpare också..
    Jag kanske skickar ett mail till en säljare efter 10 dgr om jag inte fått paketet.. En annan sak är det ju om någon mailar snällt och ber en skicka paketet lite snabbare men inte de som "kräver" de för att de anser ha rätt till det...
    Om man har så j*vla bråttom så kan man handla i en vanlig butik tycker jag!

jag brukar kunna be snällt som nu med ett paket som jag vann i onsdags, bad jag såhär:

"skulle vara super glad om du kunde skicka de imorgon då jag vill att sonen ska vara fin då vi ska bort på kalas i helgen"

• Viktorsmamma
    Viktorsmamma skrev 2010-10-03 08:26:50 följande:
    funkar inte om man inte vill ha skavsår på benen.

jag fick de då jag provade denna. köpte de.

har iofs bara provat 1 gång. men tyckte inte de funkade som "reklamen" lovade

dde jag menade va ju självklart att

man måste ta i VÄLDIGT hårt för att håret skulle försvinna, men de gjorde ju de då med. men jag trodde de skulle va lite lättare.

ska prova igen nån dag när jag har tid över men tar hellre rakhyveln...

• Viktorsmamma
    anette 81 skrev 2010-10-03 09:32:03 följande:
    Vilka skor har ni till era barn nu?
    Svårt när det är lite sådär småkallt. Lite tidigt för vinterskor ju
    kavat "dingo" hösthängor har vi hemma.

har ett par kängor från dinsko ståendes på dagis för de dagar de inte har stövlarna.

Sonen är så varm om fötterna så han skulle klara sig med gympaskor men de känns så fel att ha de på dagis då ingen annan har de längre.
Svar på tråden Traderatråden nr 16