-
härligt säg till när de är ute så man kan kika inSmultronhjärta skrev 2010-09-16 16:00:17 följande:Som vanligt övervägande danskt Dock kastar jag ut 25 auktioner redan ikväll!
-
åh har fått ett första bud på min nya datorväska som var förliten som jag säljer.
de är en NY traderare som startade kontot idag och aldrig buda på nått innan..... lite läskigt!
-
fick hem mina mailingbags idag.. nu är de bara att börja packa när auktionerna avslutas..
skulle vilja få ut lite mer auktioner i helgen.. få se om jag hittar nått att lägga ut
-
jag har den i minnes, trots att den är påtok för stor så kanske han kan ha den såsmåning omMejaKiZnic skrev 2010-09-18 11:59:09 följande:www.tradera.com/auktioner/molonord
Hej hopp alla, äntligen har de rört sig lite på mina auktioner men de går fortarande himla dåligt. 53:- för en skaljacka och byxa känns inte kul :( avslut imorgon... -
Puffar mina auktioner då de går ganska pissdåligt.
http://www.tradera.com/auktioner/SaraSahara
De är bara Nova Star hooden som går bra, hade satt 195kr köpnu på den och nu är den uppe i 225kr. jag tyckte ju att jag satt ett högt köpnu men ack så fel jag hade
-
Sitter själv nu då jag precis la ner sonen och är flitig. sätter småklister adresslappar bakpå mailingbagsen med AVS. ivanliga fall brukar jag va lat om jag har mycket att göra. men nu har jag 1-2timmar över och bara skit på TV, nystädat så då lägger jag manken till.
-
hehe, nä asså jag köpte sånna frysetiketter så jag skriver förhand, men föenklar ändå då jag inte behöver göra de hädanefter då jag får in betalningen så behöver jag bara skriva deras adress på mailingbagen och sen äre klartanette 81 skrev 2010-09-19 12:17:40 följande:var har du köpt namnlapparna?=
-
har avslut ikväll kika in, endel går skit och andra överförväntan..
länken "under" mitt inlägg
-
gud varför ligger mina Nova Star jeans på 56kr? :S de går ju dessutom ut ikväll.. suck hade ju väntat mig iaf 150kr för dem...
-
de står ju i objektbesk. att de är begagnat jag kollar SÄLLAN på skicket på de där du menar.. man läser väl vad beskrvningen säger och inte skicket där uppe? :SScruffy skrev 2010-09-20 10:47:49 följande:ja jag har fått bud.
www.tradera.com/auktioner/2barnsmamma_73
Är det OK att lämna det som det är?