Traderatråden nr 16

Tipsar: www.blocket.se/stockholm/Polarn___Pyret_jacka_och_overall_32966837.htm&w=1 Ingen aning om vem säljaren är, men finaste pop-jackan till bra pris (brukar gå dyrt på t). Om jag inte redan hade en i samma stl skulle jag köpt den bums.
Puh! Nu har jag fått ut lite nya auktioner, nästan bara 1 kr denna gång, får se hur det går. Jag måste ju bli av med grejerna... Sålde för drygt 1000 kr på loppis nu i helgen, men vissa saker glömde jag ta med och vissa saker blev inte sålda där, så nu ska allt bara ut, vill bara bli av med dem.
Star67- skriv typ 'begärde återköp för att hon hittat den på rea, verkar inte veta hur det går till på tradera' eller något liknande... Sedan kanske du ska fundera på att skriva ut märke i auktionen, då slipper du kanske råka ut för liknande Menar inte att man måste, och som köpare frågar jag innan bud om det inte står och jag vill veta, men kan ju vara bra.
Jessika82- har du kollat in de grupper som redan finns? I nästan alla grupper tillåts ju auktioner också, men de flesta väljer att lägga ut till fast pris. Jag tycker att Fb-grupperna är toppen, men känner inte att jag är intresserad av en till, de är så många redan, men det kanske bara är jag.