-
hittar inte denna info....Väntarochlängtar skrev 2010-04-25 08:13:19 följande:HETT TIPS IDAG 25/4... Lägg ut upp till 50 auktioner utan att behöva betala osålt-avgift.... Läs mer på Traderas hemsida
-
går manin och kikar så står det att kontot är avaktiverat...backi2008 skrev 2010-04-25 21:16:56 följande:www.tradera.com/POP-MUDDJEANS-STL-98-PO-P-VA-... Tar tacksamt emot all hjälp!! Är iof inte så mycket pemgar men man blir ju arg när man blir lurad...
-
undrar samma sak, tänkte ringa dem i morgon....Lilla Ego 07 skrev 2010-04-25 21:50:08 följande:Neeeeeeeej jag missade ju att man skulle anmäla sig först! Jag anmälde mig nu men la in annonser för ett tag sen, är det kört nu då eller?
-
Har lite somarhattar, solhattar som går ut på söndag. Samt lite annat som går ut nästa helg.
http://www.tradera.com/auktioner/maria_hammarberg
-
vilka kläder klassas som märkes kläder? Molo, Pop vet jag om men finns fler?
Hittar inga fynd alls för pojke storl 86 och flicka storl 104.
någon av er som säljer och kan tippsa?
-
tackar för tippsen om pojkkläder i storl 86. Puffar för att få tipps om fina TJEJ kläder i storl 104.
-
Nu har jag lagt ut lite sommarkläder. Kan ni kika in och ge mig tipps om jag ska ändra ngt?
Har lagt alla annonser på start 1kr, är det pos ell neg?
Vet ni vad det är för skillnad på veloure jämf med plysch?
http://www.tradera.com/auktioner/maria_hammarberg
-
har inte fått betalt för en vara, mina fem arbetsdagar har gåt men hur går man vidare? Till saken hör att köparen numera har avslutat sitt traderakonto.... budet lades den 18:e auktionen gick ut den 24:e kan inte se när kontot avaktiverades....
kan man lägga upp autionen igen? Måste jag ändå betala avgift till tradera - de tror ju att jag sålt varan?
www.tradera.com/Rosa-tunika-med-fjarilar-storl-80-auktion_302758_110743072
-
Är inte det lite fult...om de inte angett nr vill de vä undvika telefonkontakt. Fast jag är sugen att ringa den person som inte betalat sin vinst i tid samt är avreg på tradera.... Vill få bekräftat att hon inte tänker fullfölja så jag kan lägga ut den igen.(varan)Smultronhjärta skrev 2010-05-03 11:36:45 följande:Du kan ju alltid söka upp personen på Eniro.se annars Det är många som skriver 0000000000 på Tradera men man hittar ju dem ändå
-
jag tvättar upp både barn och vuxenkläder. Detta pga kemikalier i kläderna som jag vill skölja bort vilket oxå rekomeneras av många butiker. Samt att vuxna jeans (byxor, kjolar) ex färgar men oxå pga just allergi.