Traderatråden nr 16
tackar har nu ändrat. Kan vara därför tre andraa auktioner med fina kläder oxå går trögt inte skrivit ut polarn utan förkortat PoP vilket kanske ger mindre träffar....
tackar har nu ändrat. Kan vara därför tre andraa auktioner med fina kläder oxå går trögt inte skrivit ut polarn utan förkortat PoP vilket kanske ger mindre träffar....
Nackdelen är att en auktion kan gå iväg för 1 kr när den nästa vecka skulle kunna hamna på 50kr.
Får man inte lite betalt är det ju bättre att ge till behövande, 1kr för ett set från Polarn i det skicket skulle vara ett hån.....
ok har ändrat.
Inser att de andra startade auktionerna inte kommer ge ngn vinst heller. (redan bud och reservationspris inglagt) Är visst usel på att sälja på tradera och kommer nog inte att sälja ngt mer i första taget
oj glömde. Tack för hjälpen!!!
Det är ju mitt eget fel att jag inte förstog så bra när jag gjorde annonserna.
www.tradera.com/auktioner/maria_hammarberg
nu är setet sålt, inser nu att jag skulle satt köp nu priset högre. FAN FAN FAN FAN FAN! KOmmer spärra mig sedan på tradera så JÄVLA ledsen nu!
nej då. köp är köpt!
Det är bara ekonomen i mig som vaknat till liv. inser att man skulle när jag släppte spärren, satt "köp nu" på typ 80kr då har ju folk lite budnivå under.... nåja. Jag lär mig i alla fall!
hm undrar över posten och porto, varför finns inte alt 18kr med i portoguiden dvs 3frimärken?
www.posten.se/c/postguideLetterDom