Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

Tror mina hjärnceller har försvunnit efter senaste graviditeten el nåt{#lang_emotions_wink} klarar inte mycket tekniskt nu direkt

• Lilla Ego 07

Nu ska jag på föräldramöte. Får hoppas jag blir positivt överraskad när jag kommer tillbaka så jag slipper grina idag med

• Lilla Ego 07

Mina gick så där måste jag säga....Men iaf gick de  upp lite på slutet. Inte så jag är nöjd direkt men men inga jätte skam bud iaf

• Lilla Ego 07

God morgon!

Funderar på om jag ska ladda en proliser eller inte idag... Har ju lite till som jag skulle kunna slänga ut på T. Dock har det varit rätt dåliga avslut senaste omgångarna. Antingen är utbudet för stort eller så gör jag nåt knasigt med mina auktioner helt enkelt.
    Har en auktion som visst går ut på söndag som ligger pissigt dåligt till. Trodde jag hade tagit avslut på måndag men de hade jag visst inte{#lang_emotions_smile}

• Lilla Ego 07
    x karin76 skrev 2010-03-26 09:42:08 följande:
    Är nog tyvärr så att det är köparnas marknad numera.. Utbudet är galet stort.
    Jo det är nog det. Blir väl så att man får hålla sig mer och mer till reor själv då för då spelar det ju inte så stor roll om man inte får så mycket för kläderna sen.

En Ida T solskyddsdräkt, helt ny, när är det läge att lägga upp den?? För tidigt nu eller??
  • Lilla Ego 07
    AochJsMamma skrev 2010-03-26 09:56:36 följande:
    för tidigt tycker jag, folk har fullt upp med att köp avårkläder nu när våren kommer tror jag!
    Oki då håller jag på den ett tag till. Kan ju njuta av att titta på den nu när jag insåg att den var för liten{#lang_emotions_smile} Så fina ju
  • Lilla Ego 07

Om man lägger in auktioner nu så blir det ju avslut nån gång efter påsk. Brukar nästan alltid ha avslut runt bb el lön men funkar det att ha mitt i månaden också eller??

• Lilla Ego 07
    mysungarna skrev 2010-03-26 13:02:33 följande:
    Måste ju faktiskt fråga är det ingen mer än jag som stör sig på att posten byter ut varenda lådan till dom pytte små lådorna ? För mig innebär det att jag måste lämna in paketen på coop istället & dom lyckas alltid glömma mina kassar med paket när postgubben kommer & dessutom så måste dom kontrollera portot på varje paket när dom tar emot, mindre inspererande då man lämnar in 20 paket och stå där medans dom kontroll räknar  
    Håller med, det är jäkligt irriterande! Samt att de har bytt tid på tömmning också. "Min" postlåda som ligger nära töms numera kl 1000. Det är ju aptrist ju. Då har man ju inte hunnit få koll på vilka som har betalat in, det syns ju ibland inte förrän efter lunch. Detta gör ju att det tar en dag extra oftast för paketen att komma fram.
    Dock så brukar jag ta bilen efter middagen på kvällen och åka en bit bort där de tömmer kl 18. Där är det också en stor öppning på lådan {#lang_emotions_smile}
  • Lilla Ego 07
    mysungarna skrev 2010-03-26 13:06:45 följande:
    Nää det är 20 minuter med bil till nästa...dom är verkligen maniska & dessutom sjukt outbildade. dom kontroll väger verkligen allt ner till minsta lilla mössan. Tråkigaste är när dom glömmer skicka med paket & så kommer man ner nästa dag & så står dom kvar. Visst borde man kunna klaga till posten ?
    Nu vet inte jag om jag är ute och cyklar....om du är den person som jag tror att du är :) För isf så bor vi inte så långt ifrån varandra. Tänkte bara isf tipsa vart jag brukar lämna{#lang_emotions_smile} Hade du med din dotters namn i presentationen förut.....??
  • Lilla Ego 07

Oki, Örbykiosken vid Vi butiken i Örby har tömmning kl 18 iaf. Ofta lite senare också men det kan man ju inte vara säker på{#lang_emotions_smile} Stor brevlåda utanför.

Svar på tråden Traderatråden nr 16