Traderatråden nr 16
Grejen är att hon fortfarande kan ha en hel del i 68 men nu har jag tröttnat på de plaggen så jag kände mig tvungen att ta ner växalådan i stl 74 nu istället
Får hoppas att det kommer ut någon mer framöver så ska jag nog kunna slå till isf, nu är det min tur
Fick ett jättegullig mejl av köparen som köpte 6 auktioner av mig nyss Sånt där gör en glad!
Jag märker aldrig något plagg. Köper heller aldrig namnmärkta plagg (nåt enstaka har jag iofs fått hem). Mitt barn går dock hos en dagmamma och det är endast han som har såna plagg (molo, småfolk, nova star etc) så det är inte så svårt för henne att veta att det är vårat
Av någon konstig anledning så känns det inte roligt att mina barn ska ha plagg namnmärkta med andras namn. Begagnat köper jag ibland men det känns inte något konstigt, bara den där märkningen som jag stör mig på. Känns lite b tycker jag. Ja jag vet att jag är kräsen
Nu fick jag visst 4 till köp nu Den här omgången gick ju som smort! Behöver jag inte oroa mig för att jag hade avslut på min födelsedag heller
Provade att lägga ut lite gravidkläder nu. Tog rätt billiga köp nu priser (tycker jag iaf) så får vi hoppas att jag får några sålt.
Även om jag ska ha något mer barn i framtiden så lär det ju dröja ett tag och då får jag väl köpa nya isf
Nån som har sålt gravidkläder?