-
Tyvärr inget märke som verkar intressera folk :SDoodies skrev 2010-05-07 19:04:55 följande:Har ett par Me too velourbyxor (helt underbar färg o kvalite) och 2 par supersnygga bodysar till. Nackdelen är att det är storlek 68 på dom. Är rädd o lägga ut dom och så går dom för typ 20 kr. Ord priset för allt var ju 520:-Verkar vara kläder i storlek 74 och över som säljer?
-
Fick skänka min fina pop tröja för 42 spänn jag så jag tycker inte pop lönar sig heller längre knappt. Man får ha tur eller så är det jag som har förbannad OTUR..?
-
Det får du nog stå för själv dessvärreDilara06 skrev 2010-05-11 16:07:57 följande:Hej.skulle skicka iväg varan som en har vunnit och med frakt o det gick allt på 34 kr skrev ja.Visste inte att bara frakten skulle gå på 36 kr!!! så då blir det att hon måste betala 12 kr mer till mig.Mitt fel jag vet men om jag skickar iväg den så blir det att jag skickar iväg varan helt gratis + att jag lägger ut 2 kr extra ..inte för att 2 kr e mkt pengar men man är ju på tradera för att tjäna lite pengar.Vad skulle ni gjort? skulle ni skicka varan ändå eller kontakte henne och skriva som det är!?
-
Då får du ett mailh80 skrev 2010-05-11 16:06:11 följande:kan jag som köpare se om/när ett paket är inlämnat på schenker o dhl?
-
dhl har ju inga fördelaktiga erbjudanden iaf tycker jag. Schenker är dessutom mkt bättresnappi81 skrev 2010-05-11 17:35:13 följande:Nää inte på dhl, där får du bara en avi när det kommit fram.
-
Själv anser jag att ett kön inte sitter i en färg såBlå Flygare skrev 2010-05-11 17:45:04 följande:Inga råd ang unisex vs pojk/flick?
-
Hmm Idag fick jag mail från en säljare som skrev att hon inte sett min betalning för en vara jag köpte i slutet av april. Jag vet att jag betalt så jag hittade betalningen på internet banken och mailade henne. Då skrev hon att jag missat en siffra och att det händer. Men hallå ska jag betala igen nu då? Menar har jag betalt till någon annan förut då? Hur är det ens möjligt?
Har skrivit fel på siffror förut men då har ALDRIG transaktionen gått att utföra. Har jag bara haft världens otur nu då? SURT!
-
TACK ALLA för svar om min feltransaktion. Det handlade om 129 kr plus 24 i frakt så ingen katastrof men jag är iaf väldigt irriterad. Det dröjde ju dessutom 4 veckor innan säljaren kläckte ur sig detta....
Ska kolla upp om jag har kvar vinnarnmailet och sen kontakta banken, hmmm -
Typiskt Familjeliv att anmäla folk till höger och vänster. En vän till mig blev anmäld till sov här för att hennes störda ex glömt köpa blöjor till deras son då han va liten och dessutom är personen för FEG för att erkänna... USCH OCH FY SÄGER JAG BARA!!!! SKÄMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har haft personer från min stad som budat på mina auktioner någon enstaka gång. Personen har sedan hämtat varan hos mig. Är det oxå budtriss då eller?
-
Spontant hon får betala. Men sen skulle jag vara för rädd för negativt om jag bråkade tyvärr...zuperduperme skrev 2010-05-24 15:54:00 följande:Behöver lite råd. jag hade en skötväska ute på T och den blev köpt på köp nu.Men idag får jag ett mejl av köparen att hon hade vart lite för snabb på knappen och att hennes man sakt nej när han såg att hon köpt dem. så hon undrade om ja kunde lägga ut den igen och hon skulle betala eventuella avgifter.Jag tycker ju att har man köpt så har man, men vet inte vad ja ska säga.
-
Det har jag gjort Men nu tjatar vi inte mer om detHejpådig skrev 2010-05-24 16:08:39 följande:tycker du ska läsa tidigare inlägg innan du kommenterar.
-
Jag hade tagit på FLYTANDE vanish. Väntat 1 timme sen tvättat den med flytande vanish. Går det inte bort då hade jag mailat henne och sagt det.Lantani skrev 2010-05-27 10:27:56 följande:Måste fråga hur ni hade gjort i denna sitsen.Sålde en pop t-shirt, som jag synade innan jag la ut den. Måste missat att den faktiskt var lite randig på magen, alltså fläckig. Såg det nu när jag skulle packa. Mejlade köparen och frågade om jag skulle tvätta den och se om det gick bort eller om hon ville ha pengarna tillbaka.Får tillbaka ett mejl om att hon gärna vill ha tröjan, eftersom hon hade en lika dan där knappen var sönder. Hon ville att jag skulle skicka tröjan till henne och att hon kunde testa med tabort och gick inte de ville hon ha pengarna tillbaka. Men då blir det dubbl frakt för mig, vilket inte känns helt ok, eftersom jag såg "ränderna" innan jag skickade iväg den, annars hade jag självklart stått för returfrakt.Hur skulle ni gjort och vad sulle ni svarat?
-
TIPS TILL MIDSOMMAR OCH 6 JUNI
http://www.tradera.com/Jatte-sot-midsommar-klanning-auktion_302968_113598006#pic
Jag har en till min dotter och den är fullkomligt underbar. Sverige klänningen heter den. Strl 1½-3 år
-
dom är superfina. Min är köpt på traderaHejpådig skrev 2010-05-30 17:54:15 följande:säljs på Ge-Kås nu, har bara väntat på att de ska komma ut på tradera o någon ska göra sig ett klipp.....
Vad kastar dom på Gekås? -
Den människan är inte klok...Yosa skrev 2010-05-30 19:34:35 följande:Såg att ni diskuterade Dan/Marie tidigare i tråden. Kände igen nicket och såg att jag hade denna bland favoriter. Men kan inte minnas vad jag köpt av dem. An nyfikenhet kollade jag deras omdömenwww.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedba...Inte klokt!!
-
Bodies långa och SMALA. Passar sällan tjockis bebisarBlå Flygare skrev 2010-05-30 23:27:07 följande:Hur ärMolo i stl jämfört med Lindex (deras stl jag kan bäst )
Annars normala till stora skulle jag säga -
Mailing bagssofsan skrev 2010-06-02 23:56:09 följande:Hej!
Jag är helt ny på tradera och har precis fått mina första aktioner avslutade.Eftersom jag inte är så haj på allt så valde jag att skicka varorna (barnkläder) i postens vadderade kuvert, men det blir rätt dyrt för köparen.Så jag skulle vilja ha tips på hur jag på bästa/billigaste sättet kan skicka varorna(barnkläderna).
Jag tycker att det är svårt att beräkna frakt så hur gör ni? -
Jag har en digital köksvåg :) Kör viktväktarna så jag väger mkt av min mat oxå så det va en bra investeringsofsan skrev 2010-06-03 01:40:37 följande:Jag googla lite och det finns mängder med olika mailingbags så vilka är bäst?Sen finns det mängder med olika storleker så jag undrar vilka man använder mest.Kanske svårt att säga men jag ska skicka lite barnkläder , inga större grejer.Tex. byxa ,tröja och body.
Vad väger ni kläderna på?
Jag tycker 20X25 är den bästa strl och jag köper dom på tradera