Inlägg från: Bobbenn
|
-
-
Surt :SMejaKiZnic skrev 2010-03-24 14:14:01 följande:Avslut imorgon och går sådär hoppas alla vilar sig tills imorgon
Jag fick ju skänka min nya me&i tröja denna gång :/ Det sög -
Dom stora går bäst till flera plagg och dom små till ett mindre tex tröjaÄrta skrev 2010-03-24 14:24:35 följande:Tack för länken!Nästa fråga... :) Vilken storlek går mest om man framförallt säljer kläder till barn under året? Funderar på att börja med 20 st 165*230 samt 20 st 250*350.Har inte sålt på Tradera på flera år, men har precis fått mitt tredje och sista barn så nu ska alla urväxta kläder bort och även dem som hör till "fel kön".
-
Jag tror många som köper på tradera tänker som mig. Det SKA vara billigt där annars kan man lika gärna köpa nytt.
Dåligt för oss såklart
-
Tycker gamla print går uselt oxå :/AochJsMamma skrev 2010-03-26 10:40:05 följande:njaee, jag tror att många tänker så, men många tänker nog oxå att de vill få tag på ett älskat plagg som barnen vuxit ur i större stl, eller nåt de aldrig köpte o har ångrat eller nåt print som är svårt att få tag på
-
Men frakten är ju snordyr så, så mkt billigare blir det ju inte iafSmultronhjärta skrev 2010-03-26 10:41:00 följande:Ja men jag köper i princip enbart nytt på Tradera Jämfört med butiker så blir det alltid billigare-oftast
-
Lindex taR 19 KRSmultronhjärta skrev 2010-03-26 10:45:26 följande:Jojo men webshoppars ockerfrakter är ju ännu värre vid jämförelse och då att slutbuden går lägre gör att det på det stora hela blir billigare.Som igår köpte jag dennawww.tradera.com/Molo-body-Stella-Hawaiiprint-...Skulle jag köpa en kortärmad body från senaste kollektionen får jag betala 249kr + 29kr i frakt på Lucky little me..
Men se där. Skänkt bort en ny Molo :/ -
Normala men långa armar i 92 och uppominte skrev 2010-04-03 20:51:25 följande:Någon som kan svara på hur molo är i storlekarna?
-
Stjärn velour finns bara upp till 86 sen är det knyt i midjan på velour från 86 och uppkalmar brud skrev 2010-04-03 19:13:25 följande:Jag är ute efter Lindex stjärn velour/plysch byxor i storlek 92... Någon som har tips på sökord på tradera-? Eller kostar dom fortfarande tag 3 betala för 2 på lindex?
-
Rekomenderar dig att ta bort reservationspriset INNAN någon budar!mariahammarberg skrev 2010-04-03 14:21:21 följande:vad tycker ni om denna autions upplägg?Jätte fint set, syns ej att det är använt men ingen verkar se det....Tipps!www.tradera.com/P-O-P-set-med-troja-och-kjol-...