Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma
    Tettan skrev 2010-09-28 07:19:28 följande:
    För första gången har en köpare inte löst ut sitt paket hos schenker, utan det kommer att komma tillbaka till mig.

Hur hanterar man det? Om inte schenker fått kontakt med köpare trots 2 mail och ett brev, hur ska då jag?
    Ska man försöka kontakta köparen via mail och sms och ge henne/honom en vecka att höra av sig innan man lägger ut på nytt?

Förstår inte varför man inte hämtar ut en fodrad jacka som man gett 79+37 kronor för??
    samma sak hände mig i våras. skitsvårt att få tag i köparem dessutom, tydligen hade en närstående dött. och hon hade då vunnit en skaljacka flr 150kr + frakt. hon betalade då in 150kr till för ny frakt (36) och avgiften (50kr) sen gav hon resten till mig som plåster på såren för jag fick krångla en massor.
  • Viktorsmamma

ikväll åker lite mer kläder ut,bla.  1 par AW10 nova star jeans tyvärr köpte i 80 ihopp om att de skulle passa länge men de är iprincip för korta redan så en ny order gjorde från freshmilk nyss och de i 80 ska ut på Tradera.

Vad kan jag ta i KÖPNU för att få de sålda fort? de är ju 395 nya för 1½månad sedan och använda 3-4ggr

• Viktorsmamma

Nu åkte de ut 3 aukioner till..hoppas de åker iväg fort

åker väl troligen ut en till ikväll då jag tvättade de nyss iförhoppning om att sandlådefläckarna på hela rumpan skulle gå bort och tammefan alla beiga fläckar på gråa NS mjukisarna försvann.. nu ska de bara torka framför kaminen så jag kan ta kort och lägga ut de ikväll!

kika in hos mig då har avslut imorgon och på torsdag + nästa helg

• Viktorsmamma
    Underbara ungar skrev 2010-09-28 13:49:06 följande:
    Jag hade nog inte vågat chansa. Sätt det minsta du kan tänka dig för byxorna.
    dom ligger ute nu .-) hoppas nån nappar på dem. de är ju ändå 100kr under nypriset. men tog för säkerhetsskull avslut nästa helg.
Svar på tråden Traderatråden nr 16