Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

De ang. omdömmen..

jag lämnar oftast 5 på allt om ja känner att säljaren gjort sitt, och gjort de bra. Om hon tex. bjuder på frakten lite då det blivit dyrare men istället så kankse leveransen tog 1vecka, så sätter jag 5 på allt ändå för att de jämnade ut sig

jag känner att de verkar va svårt att komma upp i omdömmet, jag ha ALLTID legat på 4.7 trots att jag aldrig tar mer i porto, skickar sammadag/dan efter alltid skickar mail, då pengarna syns/då de är skickat. (vid dyrare saker mailar jag alltid och hör om kunden är nöjd om jag inte fått något omdömme)

Nu ska jag börja skicka med mailingbags + styla de lite så de är extra trevliga paket som skickas så kanske jag kan komma upp lite iaf till 4.8 =)

• Viktorsmamma
    AnnaFreja skrev 2010-09-15 13:17:11 följande:
    Jag tror att det ändå sättet att få en 5:a i genomsnitt är om man säljer mycket nytt. Då är köparna alltid nöjda. :), sen är det en slump också.

Jag är alltid noga med skicket. Ingen av mina köpare har nånsin hört av sig och varit missnöjd, men däremot kan det ibland ta lite längre tid innan jag postar, men ändå har jag 4,8 i betyg, så det är nog mycket slumpen också.
    Jo jag säljer inte så ofta nytt men men.. har nu tydligen 4.8 på kommunikation och 4,7 på resten =) så det går framåt iaf..

tycker de är synd att så många inte lämnar omdömmen :-/
Svar på tråden Traderatråden nr 16