Inlägg från: charmmiss
|
-
och mina tjejer är tokiga i klänningar, bråkar med stora tjejen varje morgon när hon ska till förskolan hon vägrar att ha på sig byxor. Går väl an nu när det blir varmare.ominte skrev 2010-04-14 21:57:20 följande:Åhhh...dottern har redan 375 klänningar hon inte vill använda men man kan ju alltid leva på hoppet. Och sälja dem vidare
-
ikväll har jag avslut på kavat skorna hoppas de stiger lite till, har iaf fått bud på alla
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=195178&listtype=1 -
då måste den som lagt bud oxå maila tradera för att godkänna ändringen, eftersom att dennes bud tad bortlyckligjanuari skrev 2010-04-15 14:47:16 följande:Jag var lite klantig och la in en auktion under fel kategori fick bud nästan direkt så jag kan inte ändra nu har mailat tradera för att försöka få hjälp men inte fått svar tankte bara höra om ni vet om man brukar få hjälp att byta till rätt kategori??
-
låter som min köpare, lovade hela tiden att betala, väntade oxå 2 månader (dum som man är) hade handlat 2 auktioner fär ca 400kr. fick pröjsa taderas avgifter helt i onödan.Stormis skrev 2010-04-15 14:58:36 följande:Jag räknar med att det är onamnat om det inte står så om det störde mig hade jag påpekat det för säljaren. Känner dock inte att det är skäl för tex återköp, men om man påpekar det kanske det står nästa gång istället .Själv sitter jag och muttrar för att jag sålde ett par byxor för 2 mån sen för 300 kr. Köparen lovade och lovade och lovade att betala och jag gick med på att vänta för att vara snäll, men nu ville jag inte vänta längre, satte neg och la ut annonsen igen. Och T vägrar kreditera den eftersom det gått mer än 30 dagar. Hur surt är inte det, liksom 20 kr EXTRA till dem, har höga räkningar som det är . Så där fick man för att man ville vara en schysst säljare. Tack för den T!
-
-
snart går mina auktioner ut, får hoppas de stiger lite till, har bud på alla förutom en.
har laddat upp 20 nya, checka in rockefella jeansjackorna samt Levis skorna, bra mycket snyggare än converse och så mycket enklare att ta på barnet. alla auktioner är inte uppe ännu, prolistern segar sig verkligen idag.
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=195178&listtype=1 -
shit kom på att jag glömt ge den lilla sin penicillin dos för kvällen, ska jag skippa den eller väcka henne?
Någon som e vaken nu o vet råd. -
hon har öroninflammation, hon ska ta två doser om dagen, började med första dosen i tisdags kväll, hon ska ta den i fem dagar.h80 skrev 2010-04-15 22:07:32 följande:hur länge har hon tagit den? varför tar hon den? (är barnsjuksköterska)
-
ja, hon brukar vara törstig, eller vilja dricka välling, vad bra tänkt kan ju ge den då, hon lär ju väcka hela byggnaden med sit skrik barah80 skrev 2010-04-15 22:16:28 följande:ja :) vaknar hon nått på natten? så du kan ge henne den då?
kan jag förbereda medicin sprutan o ha den i kylskåpet, eller måste den tas direkt från flaskan då den ska skakas. Det är kåvepenin droppar, dvs den som är koncentrerad.
perfekt o hitta en barnsjuksköterska så här sent, o tack för hjälpen -
tack för hjälpen, alltför mycket skrik lär det blih80 skrev 2010-04-15 22:25:05 följande:förbred den o ha den i kylskåpet så är det ju lite lättare, skaka flaskan innan du drar upp det i sprutan o sen skakar du sprutan lite innan du ger den. Du kan dra upp lite luft i sprutan också (om det får plats) så är det lättare att skaka., hoppas att det går bra o att det blir alltför mycket skrik :)
hon är ju öronbarn så man tycker hon borde vara van vid det här laget, men det räcker med att lukta på den för att få en uppfattning om hur vidrigt det kan smaka.