Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss
    Mamma till Simon skrev 2010-03-23 11:03:25 följande:
    Nej ingen plysch utan vanligt bomull
    ok, tack för svar
  • charmmiss

sålde ett par damstövlar i äkta skinn för 100kr, har bara använt dem en gång och betalade 700kr för dem, tradera går riktigt trög just nu.

har massor av skor som jag inte får på mig efter mina graviditeter, har gått från st 35-36 till st 37. men ingen idé att lägga ut dem om jag bara får en krona, lika bra att skänka bort dem.

• charmmiss

vad har ni för ytterkläder på era barn när det är 5+ grader ute, blött och slaskigt.

Min treåring har sin reima overall men idag när jag hämtade henne från dagis så var den helt lerig och grusig, känns som att den slits för mycket i gruset, vill ju att lilla tjejen ska kunna ha den sen.
    Har köpt hello kitty regnkläder men byxorna är ofodrade, fast jackan har avtagbar fleece, kan man ha det setet och kanske fleece byxor under?
    eller vad har ni på era barn nu?
    Lillan har ju sin pop overall men hon sitter ju bara i vagn när de går ut på dagis.

blev lite OT

• charmmiss

stockrosen och Pink Muffin
    Tack för era svar.

Lager 157 finns ju i örebro, ska dit under påskhelgen får se om jag hinner åka förbi affären, köper då fleecefodrade regnbyxor att ha ha till hennes fleecefodrade regnjacka.

alternativt att jag kanske åker till gekås nästa helg och köper regnoveraller till dem.

• charmmiss
    Pumanprinsen skrev 2010-03-30 08:50:49 följande:
    Japp Men den är slutsåld överallt i princip... Jag ville ha den men den var för stor
    jag har beställt den från nätet i st 34, finns fortfarande kvar om du vill ha,men den levereras i slutet på april.
Svar på tråden Traderatråden nr 16