Traderatråden nr 16
"Hej!
Tyvärr vill jag inte invänta betalning eller att skicka iväg kläder, hoppas du har förståelse för det.
Tack ändå för visat intresse av mina auktioner!"
Ja alltså vad säger man. Nu är tröjan jag berättade om ren. Lite vanish och sen ett varv i tvättmaskinen.
Västen som säljaren skrev legat i källaren ngt år har inte dykt upp ännu. ska bli intressant se vad den är i för skick.
har köpt en väst på tradera,auktionen gick ut den 15:e,jag fick vinnarmail och betalade den 16:e
i vinnarmailet tipsade säljaren mig att tvätta den först, eftersom den legat i källare och kan ha blivit smutsig av det.
Jag svarade att jag tyckte hon borde skrivit det i auktionsbeskrivningen. Hon blev stött.
24sept. skrev jag o frågade om hon postat den, fick svaret att hon legat på sjukhus men postat den 23:e på kvällen.
Jag har ännu inte fått ngn väst, vad ska jag göra tycker ni????
säljaren som postat en väst till mig 23:e sept
http://www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedback.aspx?ftgnr=1518210
kan nog sluta vänta på den
Idag fick jag varor som jag inte betalt fina varor o snabbt.
har mailat säljaren om ny fraktkostnad (två varor från samma säljare) samt frågat vilken bank hon har eftersom man ska fylla i det när man ska betala med nordea. Hon har inte svarat så jag har inte kunnat betala. Varorna kom i varsitt vadderat kuvert så ngn samfrakt kan jag nog inte räkna med. De var frankerade med 48kr tillsammans o enligt auktionerna ska jag betala 55, hmmm....
när är det läge lägga ut pop skaloveralll och regnkläder???
så bra