• TinaZ

Traderatråden nr 16

provade Prolistern för första gången, visserligen bara 2 auktioner men ändå. Det funkade!!!! Yes, va bra!

• TinaZ
    Ellan 76 skrev 2010-03-24 22:16:55 följande:
    Åh glad:) Fleecen från Kapp ahl som jag hade och gick ut nu ikväll. den fick jag 130 kr för:) sedan vårjackan för 51 så det var jag också nöjd med.
    Oj fick du 130 för den! Jag som fick 61 för den jag sålde o tyckte det var ganska bra fast det var iofs stl68 och inte nyskick men däremot fint skick

sålde även en likadan vårjacka för 5kr :-S

kanske ska lägga ut dotterns WS också,röd från Kappahl
  • TinaZ

Nu har jag lagt ut lite sommarklänningar. Hade kanske varit bättre att vänta, men orkar inte......vill få undan grejerna ju. Fylla på med nytt

Köpte vårskor åt barnen igår. Så mysigt det är.

• TinaZ

jag har ute en regnmössa, har plåtat den på en docka, inte tror man väl att dockan ingår???? Det påstod min sambo :-O

• TinaZ
    ominte skrev 2010-03-25 12:32:30 följande:
    Jag tror att det är klacken som avgör. Har insett att det går mode på klackar och just nu är det inne med tjockare klackar på sandaler alternativt platta, så det kanske är därför.Ett tips är att fota skorna utan att ta på sig dem. Jag tror det är lite psykologiskt att man inte gärna vill ha skor som någon annan har gått i, trots att man köper begagnat Det blir liksom bekräftat när man ser skon på foten om du förstår vad jag menar
    det kanske är så.....men samtidigt så är det ju bra se hur skon ser ut när den sitter på hmmmm.......
  • TinaZ
    Pumanprinsen skrev 2010-03-25 13:22:44 följande:
    Nu får man se mina inte så vackra fötter ändå,, det gick inte att ta bort bilder
    de såg rena ut iaf
  • TinaZ

Wow prolistern funkade denna gången med. Så himla praktiskt ju!

Om man ändrar till automatiskt vinnarmail, funkar det direkt då?

• TinaZ
    Smultronhjärta skrev 2010-03-30 16:24:59 följande:
    Vinnarmailet fungerar vid era nästa avslut
    Tack, lilla hjärtat!
  • TinaZ

har lagt ut lite böcker idag, får se hur det går......

Svar på tråden Traderatråden nr 16