Inlägg från: Jontesfru |Visa alla inlägg
  • Jontesfru

Traderatråden nr 16

BetongMorsa skrev 2010-05-09 16:46:34 följande:
    Vaddårå
    iofs hade han nog gillat det, problemet är nog snarare hans 13åriga storebror som tycker det är pinsamt med en lillebror som tycker det är höjden av lycka att köra omkring med dockvagn o docka...{#lang_emotions_wink}
    Mamma till Anton 13år och Axel 3 år
  • Jontesfru
    BetongMorsa skrev 2010-05-09 19:44:55 följande:
    Men tänk så söt han skulle bli i en gul fin klänning med underkjol och paljetter Det e surt när man hittar fina saker till "fel" barn.Vet inte hur många här som sett Me&I`s vårkollektion men där finns ju en ursöt liten rosa tunika me dalamönster och matchande liten hjälmmössa.Då e det synd att det är en liten lillebror i magen iof kan han ju ha den när ingen annan ser haha eller inte
    ja den har jag också sett. Synd man inte ska ha fler barn bara...
  • Jontesfru
    StaffenAssar skrev 2010-05-17 09:29:06 följande:
    Är det bra tid att lägga ut shorts nu? Till vuxen alltså, gravid och vanliga... Eller ska man vänta lite till? 
    haha här i Skåne skulle det inte gå bra. Regn o kallt, men kanske man drömmer om en varm sommar trots det?
  • Jontesfru
    StaffenAssar skrev 2010-05-17 10:14:27 följande:
    Ja 8-9grader o regn gör inga sommarklädeskänslor precis... snarare var är vinter jackan???
  • Jontesfru
    mariahammarberg skrev 2010-05-17 19:09:13 följande:
    vilken storlek på villervalla solhatt till en 3åring?
    Min Axel har 50 i huvudomfång o han är 3 så vi har 48/50, men om man går efter kurvan så borde han ha 51 i huvudomfång o då 52 i hatt. Är inte villervalla relativt små? Köp en större o dra åt bandet?
  • Jontesfru
    Scruffy skrev 2010-05-20 09:46:11 följande:
    Ang. Babyjogger. Varför köper man en vagn i mars och säljer den två månader senare?
    fast det har jag gjort... min Axel är ju funktionshindrad o den vagn han skulle sitta bäst i är en från hjälpmedelscentralen som är anpassad efter honom. MEN för att få en sån var jag först tvungen att köpa en vanlig sulky o kolla om det gick. det gjorde jag (köpte en emmaljunga scooter på rea) o använde den 1mån sen träffade vi arbetsterapeuten o sjukgymnasten på habiliteringen som tyckte så kan han ju inte sitta o så fick vi den jag ville ha från början. gick bara 1000kr förlust... så det kan ha sin förklaring
  • Jontesfru
    kalmar brud skrev 2010-05-23 13:46:49 följande:
    I morgon har jag tre auktioner som går ut. Jag hoppas det kommer några ninjare sen i morgon kväll... www.tradera.com/auktioner/Knasann
    Säger du det!
  • Jontesfru

Soltoa Den kostar det dubbla i affären, men dyrt för att vara tradera.

• Jontesfru
    Olivers Mamma skrev 2010-05-23 18:50:38 följande:
    kostar den 5000kr?
    njae jag såg den i en affär för 4800kr så nästan det dubbla skulle det väl eg. stå...{#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Traderatråden nr 16