-
samma här. nu lämnar jag när köparen lämnat och på så vis visat att varan har kommit fram och "godkänt" köpet. som köpare lämnar jag såklart när jag fått varan oavsett om säljaren lämnat eller inte.snappi81 skrev 2010-05-05 11:02:52 följande:La alltid direkt efter betalning innan men eftersom det blir fler och fler som inte lämnar nåt tillbaka så har jag börjat vänta tills efter köparen har lagt.
-
det tycker jag du ska göra om du har nån i 110/116 dåTettan skrev 2010-05-05 07:48:18 följande:Oj - såna har jag två stycken - kanske ska lägga ut...? Fast mina grabbar kan nog ha dem fortfarande...då tror jag på dig!Väntarochlängtar skrev 2010-05-05 09:49:13 följande:Jag tror inte att han drunknar i 110/116.
-
-
angående att plagget är nytt men tvättat. jag har nyss sålt endel med den beskrivningen precis som många andra så tvättar jag oftast innan första användningen. jag kan själv vara känslig, särskilt när det gäller jeans. sen ser man ofta kläder som ligger på golvet i butiken, vuxenkläder som är provade av flera andra när man köper det, kemikalier osv.
ibland glöms det redan tvättade plagget bort i lådan, men nu har jag slutata klippa lappar och tvätta tills det är dags att använda. denna gången fick en ny t-shirt (som ändå inte hade några lappar) följa med i tvätten för att den var sååå skrynklig efter att ha legat i botten på "växa lådan"
men jag är allt skeptisk jag med ibland
-
nej då var det inte jag. jag tar inga extra avgifterzuperduperme skrev 2010-05-06 08:41:40 följande:eller det stod 10 kr på avhämtning och 14 kr på att skicka den
det var en tjej här idag och skulle hämta sin vinst. hon hade verkligen räknat med dom där 10 kr i priset... -
hmm... vad är det som säljs egentligen? hur tolkar ni? http://www.tradera.com/Lejonkungen-nr-32-2-disc-specialutgavan-ENBART-OMSLAGET-auktion_302153_112898081
-
ja så kanske det är...Bellevue skrev 2010-05-16 17:40:15 följande:Filmerna kanske inte är original...? (utan tankade)
-
det är ju oxå en möjlighet. jag har mailat och frågat, för jag jagar efter denna filmen.maggan75 skrev 2010-05-16 19:51:18 följande:Jag tänkte att filmerna kanske är så repiga så de inte funkar ....
-
skivorna var repiga och följer med på köpet av "fodralpappret". dom kanske går att spela... jag får jaga vidare! synd bara att den ska vara så satans dyr på dvd. till och med på vhs är det högt pris ibland.maggan75 skrev 2010-05-16 20:22:23 följande:meddela vad de svarar sen Jag har alla 3 filmerna 1+2 både på vhs och dvd och nr 3 på Dvd ..älskar verkligen den första
-
är det möjligt att posten tar en vecka på sig när brevet är korrekt frankerat och adressen är rätt och tydligt skriven?
köpte en t-shirt den 12/5, och i torsdags mailade jag och frågade om hon skickat den. ( betalade snabbt som vanligt, dessutom ville jag ha den snabbt.) hon svarade att hon skickat den samma dag, men hon kunde ju inte garantera att den var framme på fredagen ändå. först idag dök den upp...
för mig känns det som att hon inte alls hade skickat den när hon sa det... hon har lämnat omdöme till mig den 25:e och har själv lite sämmre på leveranstid.