Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

Nu fick jag ett irriterande omdöme! Tydligen hade jag missat en grej på en jacka jag sålde, ett kardborreband som inte satt fast helt. Tråkigt men som sagt man är ju mänsklig och missar saker ibland. Det skriver hon med i omdömet. Inget annat att det var snabb leverans eller trevlig kontakt.
    Grejen är ju att hon har ju inte kontaktat mig nåt om detta! Hade hon mejlat mig om det så hade jag ju  efter att fått bildbevis självklart erbjudit återköp eller så hade jag gett en del tillbaka.

• Lilla Ego 07

Nu är det stiltje på Tradera tycker jag! Avslut på en del imorgon, och vissa ligger äckligt lågt tycker jag.

• Lilla Ego 07

Är det värt att lägga ut långärmade bodies, tröjor och liknande nu? Eller köper folk mest vårkläder eller sommarkläder nu måntro?

• Lilla Ego 07

Avslut ikväll. Går lite halvtrögt tycker jag... Har lite mer att lägga ut men vet inte om jag kanske ska vänta. Tycker det är lite halv trist nu faktiskt{#lang_emotions_smile}

• Lilla Ego 07

Jag har en köpare som betalat in 100 för mycket på mitt konto.

Egentligen mitt fel. Råkade skriva så här: 170k (58+12 i frakt)

Det skulle ju såklart vara 70kr! :) Mejlat henne om detta men får inget svar. Vill ju sätta tillbaka 100k såklart.

Iofs tycker jag ju att man borde ha lite koll vad man budar, är ju en rätt stor skillnad på 70 och 170 för en begagnad tröja.

• Lilla Ego 07

Börjar se ut som ett dåligt avslut idag också på T{#lang_emotions_frown}  Vet inte om man ska vänta ett tag eller vad det är som gör det?? Kanske finns för mycket ute nu helt enkelt.

• Lilla Ego 07

Mina går väl ok men har en viss vårnyhet som ligger pinsamt dåligt! Börjar ångra att jag inte behöll den nu ju{#lang_emotions_frown}

• Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-03-25 17:36:30 följande:
    Du måste fixa din Traderalänk i pres
    Har jag inte det?{#lang_emotions_smile}
  • Lilla Ego 07

nu kopierade jag in igen, funkar det nu?

Svar på tråden Traderatråden nr 16