Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-03-20 18:08:54 följande:
    Härmed lovar jag att det dröjer väldigt länge innan jag lägger avslut på en söndag igen!Mina auktioner som går ut imorgon ligger skrämmande lågt
    Jag me!! Om inte vissa plagg höjs så blir jag fan ledsen. Kunde lika gärna behållt dem isf känns det som....

Men men, det är ju alltid en chansning antar jag med tradera men tråkigt iaf när de inte går så bra
  • Lilla Ego 07

God morgon!

Eller god och god vet jag egentligen inte, sovit som en kratta i natt igen{#lang_emotions_smile} kaffe i mängder och frisk luft är nästa på schemat så kanske man vaknar till så småningom.

Hur går det för er ni som har avslut ikväll?

Jag brukar inte ha avslut på söndagkvällar i vanliga fall, är så många som har det då. Men så var det någon som skrev att familjen annorlunda gör att många inte ninjar på måndagar så då bytte jag dag. Men nu är ju det programmet slut ju :)
    Sugen på att shoppa nåt också, kanske blir att ninja nåt själv ikväll istället{#lang_emotions_wink}

• Lilla Ego 07

Ojojoj, ja det var verkligen ett högt pris!

• Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-03-21 13:57:00 följande:
    Jag har 4 stycken BB som ska ut, varav 3 nya så jag får se vilken som ska få flyttaSvårt det där men iom att det är gratis så ska nog testa lagom högt utrop och se hur det går..
    Men smultron, är du även shopoholic när det gäller BB??{#lang_emotions_smile} 3 nya, det låter nästan lite saftigt även i mina öron{#lang_emotions_wink}
  • Lilla Ego 07

Ang avslut så är jag väl hyfsat nöjd på många auktionerna, hade inte trott på någon förmögenhet på dem direkt. Men min fina nya overall ligger pissigt dåligt till. Får hoppas det är ett gäng ninjor ute annars blir det ett superfynd för den som leder budgivningen.

• Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-03-21 14:01:54 följande:
    Jag gillar att shoppa helt enkelt Och när sonen var liten slet vi verkligen hårt på den enda selen vi hade..Liten Lova däremot är mindre impad av det här med selarSå nu ska jag testa Tradera när det är gratis annars blir det Blocket.Gratis är gott
    Varför är det gratis då??

Har också en svart BB orginal tror jag det är. Använt den lite grann till båda barnen, men fick så ont i nacken och ryggen när de typ var 4 mån bara så den är ju i fint skick. Har tänkt slänga ut den på T men inte tagit mig i kragen ännu. Tror den kostade 800 el nåt när vi köpte den så om man kan få några hundralappar vore det ju nice.
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-03-21 14:03:10 följande:
    Såg att du har fått bud på Moloklänningen..Kanske läge att lägga ut våra 4-5 nya också då
    Yes jag såg det{#lang_emotions_smile} tänkte väl att fan ska de som sa att de va för dyrt för klänningen få rätt iaf.... men det verkar ju ordna upp sig{#lang_emotions_wink} inte för att jag gör någon direkt vinst men det är ju inte det som det var tänkt.

Börjar fundera på om inte nya klänningarna i stl 62/68 kommer vara i minsta laget till sommaren?? Har du köpt några såna?
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-03-21 14:05:55 följande:
    Ingen aning om varför men det står en stor blaffig ruta uppe till höger på min sida på Tradera som räknar ner hur lång tid jag har på mig att få ut auktionen
    aha, ja såg det nu med. Fasen då borde man ju få ut en till annons idag då bara för att ju. Hmm....vad sjutton ska det vara då
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-03-21 14:12:34 följande:
    Jo jag har dalmatiner,butterflies,regnbåge,svart med vita stars som ska ut i den storleken. De kommer inte passa i sommar,å andra sidan så har vi de i nästa storlek också så jag tvekar inte så värst där.. Sen har jag en himla massa kortärmade bodysar som ska ut också-vi använder inte body har jag insett. Det är suits som gäller varvat med klänningar
    Haha japp det är det som används här mest också{#lang_emotions_wink} Men det hindrar ju inte mig från att shoppa fina bodies ändå....
    Jag har regnbågen i stl 80. Den lär ju vara tokstor till sommaren, men sparar nog den iaf för då får hon ha den till hösten.

Förstår inte riktigt hetsen med dalmatinerna, tycker inte att de är sååå fina direkt men det verkar vara väldans poppis
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-03-21 14:32:50 följande:
    Fick precis ett köp nu! Alltid lika roligt
    Skoj!! Vilken auktion var det?

Själv så vann jag tydligen en molobody nyss, lila med stjärnor, i stl 62 för 33kr{#lang_emotions_smile} För liten för min busunge men har en kompis som nyss fick en liten flicka så nu kan ja handla till henne också{#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Traderatråden nr 16