Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

LJ2 skrev 2010-09-01 17:34:01 följande:
    oj.. ja, då kanske man ska hålla sig borta från tradera?? de e lixom 1:a idag??
    ok om det är den 14 nån frågar.. men nu lixom..
    precis så jag tänkte så jag sa faktiskt nej, tänkte att de pengarna lär jag väl aldrig få om hon inte ens har 31kr den 1a i månaden. Men inte illa att hon frågade innan hon budade iaf Glad
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    LJ2 skrev 2010-09-01 17:40:43 följande:
    alltid nåt pos ja =) får se det så..
    så bra att hon fråga iaf
    men tänker bara hur hon ska ha råd med allt resten av mån?? hua..
    ja precis
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Yosa skrev 2010-09-01 19:25:39 följande:
    On the Peak? Vad är det för märke? Kvalitetsmärke som är värd att ge lite mer för eller är det "som vilket märke som helst"?

Vart säljs det?
    gekås i ullared
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Pixxi skrev 2010-09-01 20:24:04 följande:
    Grattis Jag skickar ganska mycket med DHL, så jag får nog aldrig fullt på leveranstid.
    jag skickar mycket med schenker men har ändå 5,0 i omdöme
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Kristyr skrev 2010-09-01 20:21:27 följande:

YES! Så tillbaka på 5.0 i omdöme efter att ha glidig ner till 4.9 i några dagar! Solig

Grattis!
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-09-02 07:25:12 följande:
    På tal om räkningar från Posten så har jag bestridit dessa de två ggr jag har fått några- så jag slapp betalaCool
    vad sa du då?
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-09-02 07:44:47 följande:
    Som det faktiskt var..varför ska jag behöva betala när jag har lämnat in över disk på Posten och då betalat vad jag blev tillsagdObestämd
    haha det ska jag prova nästa gång(om det nu blir nån mer, har bara hänt 1 gång) de kan väl inte veta att man lagt det på lådan eller!?
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Xgirl83 skrev 2010-09-02 10:27:31 följande:
    Ja visst är den! Min dotter är också för stor för den nu, tyvärr.

Wohoo, här slår man på datorn och har redan fått två köp nu och bud på två andra auktioner, på annonserna som lades ut igår kväll.
    ja undra vem som lagt dem buden Flört
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Väntarochlängtar skrev 2010-09-02 11:34:43 följande:
    Sätter ni ibland negativt omdöme på personer som är allmänt otrevliga fast de har betalat i tid? Är så trött på att "galningar" som hänger på Tradera. Varför inte bara uppträda på ett trevlig och hyfsat sätt emot sina medmänniskor???
    nej sätter inte neg men spärrar dem
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Underbara ungar skrev 2010-09-03 13:09:36 följande:
    Hur länge ska man vänta på köpt vara??

Jag vann 31 aug, betalade SAMMA dag, pengarna kom in dagen efter... Inte hört ett pip från säljaren trots mail om skickade pengar.

Känner mig mer än lovligt LURAD!
    men det är ju bara den 3e idag alltså bara 2 dagar sedan hon fick sina pengar, alla skickar inte den dagen de ser betalningen (även om jag gör det) tycker ofta att man får vänta nån vecka på saker jag handlat. Vänta nån vecka sedan mailar du och hör om varan är skickad
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16