Finsmamma skrev 2010-08-30 12:36:30 följande:
fattar inte, står det så otydligt att jag har swedbank??
nHEJSAN!
~*~Grattis till vunnen auktion! ~*~
Som det står i auktionen så vill jag se pengarna på mitt swedbankkonto senast 5 dagar efter vunnen auktion!
VID TAGET KÖP NU vill jag se bet senast 2 dgar efter.
Har du problem med betalningen på något sätt ser jag gärna att du hör av dig till mig så får vi lösa det.
Tänk på att har ni en annan bank kan det ta längre tid!
Har ni flera vunna auktioner inom samma 7 dagar får NI höra av er till mig, har ofta många auktioner samtidigt så lätt hänt att missa om ni har flera vunna tyvärr
Vill ni ha flera dagar på Er så kontakta mig snarast så kanske vi kan lösa detta.
för snabbare hantering så är det bra om Ni SKICKAR ETT MAIL som bekräftelse på att ni betalt in summan så kan jag hålla utkik!
Jag tar EJ emot pengar kontant i brev!
GLÖM INTE O SKRIV NICK/ALIAS eller AUKTIONSNUMMER!
kontonr är:
clearing nr:*****
KONTO NR:*********
Vill ni ha mer info eller liknande så kan ni maila mig,svarar så snabbt jag kan.
portokostnad går EJ att diskutera, då jag altlid sätter ut portokostnaden i annonsen så godtar ni den vid bud, jag försöker dock att ALLTID skicka så billigt det går!
Jag ser gärna att ni sätter omdöme på mig så gör jag samma sak tillbaka! Sätter EFTER ni satt då jag ser Omdömet som ett kvitto på att du fårr varan!
TACK! ha en bra dag!
hoppas ni blir nöjd med varan!!!
'
har ju dessutom skrivit det i auktionerna också! läser inte folk alls???
ingen ursäkt till att de inte läser, men det var en väldans lång text...jag tröttnade efter halva så mitt tips är att korta ner det lite grann...hoppas du inte tar illa upp!