Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma
    HonSomVet skrev 2010-08-23 22:10:11 följande:
    Oj, men jag har testat på flera säljare, men jag har inte fått fram det på dem? Har bara fått fram en karta över Sverige, inte ens stad så för mig har det inte fungerat. Jag trodde inte det var möjligt att få reda på specifik information om en säljare faktiskt innan man vunnit en auktion.

Hur som, är det inte märkligt att be om att få komma hem och prova den? Hon kan väl som sagt gå till en butik och prova...
    skicka länken till auktionen =)
  • Viktorsmamma
    h80 skrev 2010-08-23 22:13:06 följande:
    Fick precis ett mail från en köpare som vann en auktion i början av månaden. Innan hon la bud på auktionen frågade hon om det var ok att betala när barnbidraget kom. Nu mailde hon igen o sa att hon kände att hon inte riktigt hade råd o frågade om budet var bindande.......
    klart de är bindande!! 

lagt bud ligger, annars får hon ju negativt skulle jag maila!
  • Viktorsmamma

OT men ge mig tips!!!

vad ska man köpa till en 12åring???!
    min lillebror blir 12år på tisdag, så blir inget från tradera då jag är för sent ute, man vet ju aldrig hur sega folk är att skicka... vet att han gillar Lila och spel i alla dess former :S

• Viktorsmamma
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-25 11:51:42 följande:
    Har mejlat nu och hon sa att det visst blev ett misstag. Hon lovade att ta bort det så jag hoppas hon vet hur hon gör och klarar av det.

Ser ju inte bra ut att ha ett sånt nu liksom.

By the way, jag sålde en av mina mössor igår för 125kr på T :)
    ojoj!! härligt att få 125kr för den =)
  • Viktorsmamma
    emme 86 skrev 2010-08-25 13:03:54 följande:
    Hej alla traderaanvändare...
    Kanske någon kan hjälpa mig?
    Det är så att jag budade hem en vit t-tröja från PO.p och den fick jag i brevlådan idag men jag är inte nöjd.
    Det stog inget i beskrivningen om att ena sömmen uppe vid axeln är sönder, att alla sömmar mer eller mindre än röd-dassiga av färgning och att det är röd-dassigt på bröstet. Vad gör jag?
    Ska jag skriva till personen o klaga?
    Kan jag be om en del pengar tillbaka eller hur gör man?
    var med om samma idag, och då var de en av våra kära vänner här i tråden så jag tror att hon missat fläckarna helt enkelt då de är väldigt svaga men de är där..

de tröjan vill ja ju behålla, men skulle ju aldrig nästan gett 100kr för en beg. molo med fläckiga armar. =(
    hur skriver man de på bästa sett i ett mail?
  • Viktorsmamma

Min Henri Lloyd jacka jag la ut igår/förrgår har börja få bud, dock av 2 nybörjare på T, båda utan tidigare omdömmen......

snart uppe i köpnu priset med 12 dar kvar!! man är lika rädd varje gång en nybörjar budar, speciellt på nått som kommer gå så dyrt!!

ska jag lägga till att kan rekomendera paketet för 50kr extra om köparen vill det?

Svar på tråden Traderatråden nr 16