Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

AnnaFreja skrev 2010-06-20 13:51:35 följande:
    www.tradera.com/Helt-Ny-Katvig-Hel-Bodysuit-s...

Undrar varför dessa auktioner är så billiga. Är det något fuffens tror ni? Obestämd
    Det är "Kinasäljaren" som ibland kränger Katvig-jag har handlat flera ggr av henne..
    Senast idag
    www.tradera.com/auction/auction.asp

Jag har hört att det är kopior som säljs men isf har jag lyckats få bra sådana från säljaren
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    star67 skrev 2010-06-20 18:21:48 följande:
    en fråga! det står på tradera erbjudande att det är gratis osåld avgift men inte omstartade auktioner. om man bytter lite rubriken och göra om annonsen på andra prolista går tror ni???
    Om du startar nya auktioner efter att ha anmält dig så ska det fungera tror jag
  • Smultronhjärta
    ominte skrev 2010-06-20 19:08:27 följande:
    Tror ni man kan få ok för småfolks-tshirtar? Har 2-3 st som dottern inte vill använda (jäkla unge ) men om det ger dåligt vill jag hellre ge bort dem till någon jag känner..

Vad tror ni om att sälja nu efter midsommar? Är folk på semester helt och hållet..? Man kanske ska vänta till i höst?
    Sälja med kampanjen och högt utrop
    Väntarochlängtar skrev 2010-06-20 19:08:52 följande:
    YES - fick bort mitt oförtjänade negativa omdöme fr en säljare fr Tradera ( vissa är bara inte kloka!) .

Ang detta med osålt avgiften... spelar det någon roll om man har Köp nu eller inte för att undvika osålt avgiften - kampanjen som gäller idag...
    Jag tolkar det som att det kvittar- går auktionen ut som osåld så ska det inte kosta något oavsett köp-nu eller ej
  • Smultronhjärta

*varning för svordom*

Satans jävla skitTradera!! 10 stycken fick jag ut, 11 är validerade av 40!..Vad händer nu? Ska man snällt vänta in eller börja om?

• Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-06-20 21:14:21 följande:
    Nu sökte jag också på "senast upplagda" på tex Molo och där syns auktioner som inte syns på "mitt tradera" så det verkar ju ticka på, på nåt sätt iaf.
    Håller med! Fick precis köp-nu på ett objekt som jag trodde att jag väntade på
  • Smultronhjärta

Jahapp- Nu slutar jag också att klaga! Efter att ha modifierat min prolist 3 ggr så har jag strax, om 10 minuter, 75 aktiva auktioner ute- Just nu är jag mest nöjd med att det faktiskt fungerade men lite bud vore såklart trevligt
    www.tradera.com/category/category.aspx&filtertype=&sortby=

• Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-06-20 21:47:33 följande:
    Har du 2 st aquaflower suits i stl 68? Annars så har du dubletter av den auktionen
    Nope-såg just det men tack ändå! Iom att jag har startat om min 3 gånger modifierade prolist så hade det visst blivit dubblett där
  • Smultronhjärta
    Fins Mamma skrev 2010-06-20 21:58:14 följande:
    men vad dum jag är, såg NU att de har ändrat så enkronas annonser med köp nu visst kostar 3 kr i osålt avgoft!
    Men jag hoppas att du har anmält dig till kampanjen max 50 osålda om man laddar upp 19-20:e juniDrömmer
  • Smultronhjärta
    x karin76 skrev 2010-06-20 22:07:10 följande:
    Hmm.. jag funderar just på om jag anmälde mig eller inte... Borde ju rimligtvis ha gjort det för jag visste ju om kampanjen, men kan man kolla det så här i efterhand?

Åhå ett köp nu, alltid kul.
    Mycket kul! Ännu roligare med 5 stycken som jag nu har fått
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-06-20 22:12:01 följande:
    ja du ska väl alltid vara värst Flört men jag har iaf fått 4 ikväll Glad
    Wow! 4 stycken är ju toppen! Det är ju såå roligt när det rullar på
Svar på tråden Traderatråden nr 16